بازیکنان حرفه ای League Of Legends در اعتصاب هستند، Riot تهدید می کند که فصل را لغو می کند

این سازمان گفت که درخواست جلسات روزانه با Riot را برای دستیابی به یک راه حل در مورد این موضوع کرده است و پیش بینی می کند که این گفتگوها منجر به “اقدامات مشارکتی معنادار برای برگرداندن بازیکنان ما به جایی که می خواهند باشند: رقابت برای طرفداران. در صحنه LCS.” ”

بازیکنان Pro League of Legends در آمریکای شمالی در اوایل این هفته انتشار را آغاز کردند و هیئت نماینده انجمن بازیکنان LCS اعلام کرد که رای “با اکثریت قاطع” تصویب شد. Riot Games اکنون با بیانیه ای به این اعتصاب پاسخ داده است که تهدید می کند فصل تابستان LCS آینده را لغو می کند و منطقه را بدون نماینده در Worlds 2023 می گذارد.

این اقدام در اعتراض به تغییر قوانینی شروع شد که Riot Games دیگر نیازی به تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر LCS ندارد تا تیمی را برای لیگ NACL سطح توسعه نیز بفرستند. PC Gamer گزارش داد. تعدادی از تیم‌ها بلافاصله در پاسخ به این تغییر فهرست NACL خود را حذف کردند، که انجمن بازیکنان LCS می‌گوید حداقل 70 شغل از جمله بازیکنان، مربیان و مدیران را تحت تأثیر قرار داده است.

Riot در بیانیه خود اعلام کرد که شروع فصل LCS را دو هفته به تعویق می‌اندازد، اما نمی‌توانست بیش از این تاخیر را به تاخیر بیندازد و تهدید کرد که کل فصل را لغو می‌کند – و شانس آمریکای شمالی برای داشتن یک تیم در Worlds – در صورت عدم موفقیت تیم‌ها. آماده رقابت در این مهلت نیست.

بخوانید  Diablo 4 برای Game Pass Cor منتشر نخواهد شد

Riot همچنین فهرست درخواست‌های LCAPSA را لمس کرد و تقریباً در هر مورد درخواست را با توضیح اینکه چرا قابل اجرا نیست یا لازم نیست رد می‌کرد. این زبان به ویژه در مورد تقاضای LCSPA برای یک استخر درآمد 300000 دلاری برای دستمزد بازیکنان NACL سخت‌گیرانه است و Riot پاسخ می‌دهد:

از زمان شروع اعتصاب، LCSPA گفت که آگاه است از تیم هایی که برای شروع فصل تلاش می کنند اسکاب ها را جذب کنند. او سپس از همه بازیکنان غیر LCS خواست که از این اقدام آگاه باشند و قبول نکنند که برای یک سازمان LCS به عنوان جایگزین بازی کنند. در این بیانیه آمده است: «این کناره گیری به نفع همه بازیکنان لیگ در آمریکای شمالی است.

LCSPA پس از پاسخ Riot بیانیه دیگری منتشر کرد و شروع کرد: “یک چیز به وضوح بازگشته است: بازیکنان LCS هستند. بدون بازیکنان لیگ وجود ندارد و ورزش های الکترونیکی وجود ندارد.” سازمان بازیکنان مجدداً تأکید می کند که بازیکنان را از فرآیند تصمیم گیری که در ابتدا باعث خروج آنها شد، کنار گذاشته است.

“این درخواست نشان دهنده چندین میلیون کمک مالی برای NACL است. این فقط پایدار نیست – و صادقانه بگویم، نباید ضروری باشد. ما لیگ های سطح 2 دیگری در سراسر جهان داریم که از طریق آنها پیشرفت می کنند. خودمان، و ما معتقدیم که NACL همچنین می توانید به این مکان بروید.»

این سازمان فهرستی از درخواست‌های Riot را منتشر کرد که شامل ایجاد یک لیست حقوق و دستمزد 300000 دلاری برای تیم‌های NACL و همچنین تعدادی از تغییرات نظارتی است که به نفع بازیکنان LCS و NACL است.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی The Witcher 3 Gen 9

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



“تأخیر بیشتر از پنجره دو هفته ای برگزاری یک رقابت قانونی را تقریبا غیرممکن می کند، و در این صورت، ما حاضریم کل فصل تابستان LCS را لغو کنیم. ادامه این امر، اگر فصل تابستان LCS لغو شود، این نیز حذف می شود. تیم های LCS که واجد شرایط مسابقات جهانی 2023 هستند.”

Riot اکنون دارد بیانیه طولانی صادر کرد در اعتصاب، اندکی پس از ملاقات با LCSPA، به گفته الف گزارش کوتاکو. این بیانیه بر نیاز به یک “لیگ پایدار، اقتصادی و قابل پیش بینی” تاکید می کند که از این هدف برای توجیه تغییراتی که در NACL ایجاد کرده است، استفاده می کند.

LCSPA در 28 مه پس از قضاوت انجمن به اعتصاب رای داد طرح جدید NACL Riot برای بازیکنان رضایت بخش نیست LCSPA در بیانیه‌ای در توییتر گفت: «این تصمیمی نیست که بازیکنان LCS به راحتی اتخاذ کرده‌اند. دست به دست هم دادن برای به حاشیه راندن رقابت حاکی از اهمیت و فوریت مسائلی است که باید حل شوند.