بازی‌های آنلاین در چین به‌خاطر مراسم یادبود رئیس‌جمهور سابق جیانگ زمین، سرورها را تعطیل کردند.

تحلیلگر بازار بازی های ویدیویی دانیال احمد این خبر را در توییتر اعلام کرد، نشان دادن نمونه ای از وب سایت قمار که به صورت سیاه و سفید به نشانه عزاداری ارائه شده است. سایر سایت ها و فعالیت های سرگرمی آنلاین و دنیای واقعی نیز به احترام رئیس جمهور زمین که هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت، تعطیل شده اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



این اولین بار نیست که سرورهای بازی آنلاین در چین پس از لحظاتی از فاجعه ملی تعطیل می شوند. در آوریل 2020، قمار آنلاین به عنوان بخشی از یک روز عزای ملی برای کسانی که در اثر عفونت COVID-19 جان خود را از دست دادند، به حالت تعلیق درآمد. ایستگاه مشابهی زلزله 2013 لوشان را مشاهده کرد.

به همین ترتیب، بلیزارد اینترتینمنت بازی های خود را در چین برای چند ماه آینده با پایان قراردادش با شرکت چینی NetEase متوقف خواهد کرد. Diablo Immortal بدون وقفه ادامه خواهد داد، زیرا بخشی از یک توافقنامه جداگانه است. مایک یبارا، رئیس بلیزارد گفت که این شرکت به دنبال جایگزین هایی برای آوردن بازی ها به چین است.

بخوانید  ما مشتاقانه منتظر بازگشت Scorpion در Mortal Kombat 2 هستیم

همه بازی های ویدیویی آنلاین در چین به دلیل احترام به مراسم یادبود رئیس جمهور سابق جیانگ زمین که هفته گذشته بر اثر سرطان خون درگذشت، به مدت یک روز (6 دسامبر) آفلاین شدند.

اگر نگران این هستید که نتوانید بازی های آنلاین توسعه یافته یا منتشر شده در چین را بازی کنید، نترسید. فقط سرورهای سرزمین اصلی چین بسته شده اند و بازیکنان جهانی همچنان باید بتوانند متصل شوند و بازی کنند.