بازگشت کیانو ریوز در فیلم جدید جان ویک با بازی آنا دی آرماس

ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لنس ردیک، رینا ساویاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگارد، شامیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند سه قسمت اول جان ویک، چاد استاهلسکی او برای کارگردانی جان ویک 4 نیز بازگشته است. شی هیتن و مایکل فینچ آنها مأمور نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن شدند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ آوریل ۱۴۰۲) اکران شود. ساخت جان ویک 5 نیز تایید شده است. با این حال، تاریخ انتشار بالرین هنوز اعلام نشده است.

وینستون مدیر هتل کانتیننتال است و این تنها هتلی بود که به جان ویک کمک کرد. فیلمبرداری و تولید بالرین در پراگ جمهوری چک در حال انجام است و ریوز اخیرا در این شهر دیده شده است. آنا د آرماس نقش اصلی بالرین را بازی می کند. لن وایزمن، کارگردان فیلم های Underworld و Total Recall تولید بالرین را بر عهده دارد. وی نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد شی هیتنفیلمنامه نویس جان ویک: فصل 3 – پارابلوم و رازیانه زمردنویسنده فیلم زن جوان امیدوار کننده بود.

ایان مک شین و لارنس فیشربرن بازیگران جان ویک

کیانو ریوز بازخواهد گشت تا نقش خود را در نقش جان ویک در کنار ایان مک شین که نقش وینستون را در فیلم بالرین با آنا د آرماس بازی کرد، ایفا کند.

مراحل تصویربرداری و تولید بالرین، اسپین آف جان ویک، روز دوشنبه این هفته به طور رسمی عرضه شد و اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو بازیگر جان ویک در این فیلم قطعی شده است. کولایدر ابتدا گزارش داد که کیانو ریوز برای ایفای نقش جان ویک در فیلم Ballerina بازخواهد گشت، اما هیچ اطلاعاتی در مورد داستان فیلم اکشن یا نحوه مشارکت ریوز منتشر نشده است. علاوه بر این، هالیوود ریپورتر اضافه کرد که ایان مک شین، بازیگر نقش وینستون در بالرین، بازگشته است.

بخوانید  نحوه ایجاد زیر کلاس Strand خود در Destiny 2: Lightfall