بازگشت سیستم پارکور نسخه Unity در بازی Assassin’s Creed Mirage


به‌گفته‌ی یوبیسافت، بازیکنان می‌توانند در بازی Assassin’s Creed Mirage شاهد بازگشت سیستم پارکور نسخه‌ی Unity باشند.

به‌تازگی فابین سالمون، تهیه‌کننده‌ی اصلی بازی Assassin’s Creed Mirage، در گفت‌وگو با مجله‌ی Arab Hardware به چند ویژگی از نسخه‌های قدیمی سری اساسینز کرید که قرار است در این بازی بازگردند، اشاره کرد. در این مصاحبه از سالمون درباره‌ی استفاده از سیستم پارکور نسخه‌ی Assassin’s Creed Unity که اغلب طرفداران آن را بهترین در سری می‌دادند، پرسیده شد که او به آن اینگونه پاسخ مثبت داد:

«درواقع این هدف مطلق ما است. ما به‌طور جدی در تلاش هستیم تا در Mirage به آن سطح [سیستم پارکور] برسیم و از آنجایی که بغداد طبق اشاره‌ای که کردم یک شهر متراکم است، می‌خواهیم بازیکنان از گذر زمان خود در شهر ازطریق پارکور لذت ببرند. این یکی از اهداف مهم ما بوده و است که برخی از ارکان اصلی گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Mirage را براساس آن‌ها توسعه داده‌ایم».

اساسین در شهر بغداد بازی Assassin's Creed Mirage شرکت Ubisoft (یوبیسافت)

شرکت یوبیسافت بازی Assassin’s Creed Mirage را به‌عنوان بازگشتی به ریشه‌های این سری توصیف کرده است؛ بنابراین تعجبی ندارد که برخی از ارکان گیم‌پلی آن از نسخه‌های قدیمی این سری وام گرفته شود. در ادامه سالمون تایید کرد که در نسخه‌ی Mirage شاهد بازگشت Assassination Contract خواهیم بود که در نسخه‌ی Valhalla وجود نداشت.

Assassin’s Creed Mirage یک نسخه‌ی خطی‌تر و مخفیانه‌تر از سری به شمار می‌آید که قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. این اثر بازیکنان را به خیابان‌های شلوغ بغداد در قرن نهم می‌برد و داستان بسیم، یکی از شخصیت‌های داستان Assassin’s Creed Valhalla را روایت خواهد کرد.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (20 تا 24 ژانویه) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Assassin’s Creed Mirage را با ما در میان بگذارید.



منبع