بازگشت سری یاکوزا در فهرست بازی‌ های ماه جولای سرویس گیم پس

علاوه‌براین، از امروز بازی معمایی Last Call BBS نیز ازطریق گیم پس قابل دریافت است. این بازی از روز نخست عرضه در اختیار کاربران گیم پس قرار گرفته اما فقط پی سی گیمرها به آن دسترسی خواهند داشت. در روز ۷ ژوئیه (پنج شنبه ۱۶ تیر) نیز شاهد اضافه شدن بازی Road 96، بازی Matchpoint: Tennis Championships و DJMax Resect V به گیم پس روی پی سی، کنسول و کلاود خواهیم بود.

اما بازی‌هایی که از پانزدهم این ماه (۲۴ تیر) گیم پس را ترک می‌کنند نیز عبارت‌اند از:

  • Atomicrops (پی سی، کنسول، کلاود)
  • Carrion (پی سی، کنسول، کلاود)
  • Children of Morta (پی سی، کنسول، کلاود)
  • Cris Tales (پی سی، کنسول، کلاود)
  • Lethal League Blaze (پی سی، کنسول، کلاود)



منبع Matchpoint: Tennis Championships نیز از روز نخست عرضه برای سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه و در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) هم Escape Academy ازطریق کنسول و پی سی اضافه خواهد شد و بازی Overwhelm تنها در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد. بازی‌های My Friend Peppa Pig، PowerWash Simulator و PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls نیز از دیگر بازی‌هایی هستند که ازطریق سه پلتفرم گیم پس در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت فهرست ۱۲ بازی را که طی روزهای آینده به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند اعلام کرده است.

بازی های ماه جولای 2022 گیم پس

مایکروسافت رسماً تأیید کرد که بازی‌ Yakuza 0، بازی Yakuza Kiwami و بازی Yakuza Kiwami 2 مجدداً به سرویس گیم پس بازگشته‌اند و از امروز در دسترس کاربران این سرویس قرار گرفته است. این سه بازی در ماه دسامبر سال گذشته از گیم پس حذف شده بودند اما حالا و با اضافه شدن این موارد به سرویس‌های کلاود، پی سی و کنسول گیم پس، همه‌ی بازی‌های اصلی سری Yakuza در اختیار علاقه‌مندان به این مجموعه قرار گرفته است.

بخوانید  بازی Ghost of Tsushima با بودجه نسبتا کم ساخته شده است