بازگشت حالت 1v1 gulag در فصل دوم Warzone 2

Infinity Ward اخیراً اعلام کرده است که حالت Gulag را در فصل دوم به Warzone 2 بازمی گرداند. این ویژگی که منشا اولین نسخه Warzone است، بازیکنان را پس از کشته شدن در زندان کوچکی به نام گولاگ قرار می دهد و بازیکنان باید در یک مبارزه سریع حریف خود را بکشند و فرصتی دوباره برای بازگشت به بازی داشته باشند.حالت گولاگ در بین بازیکنان Warzone بسیار محبوب است و اکنون تیم پشتیبانی Warzone 2 بازگشت حالت 1v1 خود را در فصل 2 تایید کرده است.

نقشه بازی Verdansk 84 Call of Duty Warzone

در حالی که هنوز جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد حالت گولاگ 1v1 Warzone 2 اعلام نشده است، Infinity Ward تأیید کرده است که ویژگی‌های این حالت در یک پست وبلاگی که هفته آینده منتشر می‌شود، توضیح داده خواهد شد. هنگامی که بازیکنی برای اولین بار در حالت Battle Royale در Warzone 2 کشته می شود، به گولاگ فرستاده می شود. جایی که با یک بازیکن تصادفی دیگر تیم می شوید تا در یک محیط بسته کوچک به مصاف تیم دو نفره حریف بروید. تیم موفق می تواند به بازی برگردد و بازی را از جایی که کشته شده است ادامه دهد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

با اضافه شدن حالت یک به یک گولاگ در فصل 2، بازیکنان Warzone 2 می توانند به جای اینکه با یک بازیکن دیگر تیم شوند و بر توانایی های خود تکیه کنند، در جنگ های شدید 1v1 شرکت کنند. اکتیویژن اخیرا اعلام کرده است که Call of Duty: Warzone 2 فصل دوم خود را در 15 فوریه امسال آغاز می کند که شامل سلاح های جدید و مینی مپ جدید می شود.

بخوانید  Alan Wake 2 Gameplay Impressions | پارتی بازی تابستانی 2023