بازگشت به مندلور در اولین تریلر فصل سوم سریال The Mandalorian

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن-اسفند امسال) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین ساخت فصل چهارم سریال مندلورین تایید شده است. علاوه‌براین، تریلر جدیدی از سریال Andor منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال که پیش درآمد فیلم Rogue One است، هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین برایس دالاس هاوارد برای کارگردانی یک قسمت از فصل سوم سریال The Mandalorian بازگشته است.

دانلود از آپارات

دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف، کایل سالر، فارست ویتاکر در نقش ساو گرگرا، فیونا شاو و رابرت امس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Andor حضور دارد و توبی هاینس، ک، بن کارون و سوزانا وایت وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف این سریال جنگ ستارگان را بر عهده دارند.

پخش سریال Andor از روز چهارشنبه، ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) با پخش همزمان سه قسمت اول از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل اول سریال Andor در ۱۲ قسمت تولید شده است و لوکاس‌فیلم ساخت فصل دوم سریال جنگ ستارگان را نیز تایید کرد که فصل دوم سریال آندور نیز قرار است در ۱۲ قسمت تولید شود. همچنین لوکاس فیلم در پنل D23 تایید کرد که پخش فصل دوم انیمیشن Star Wars The Bad Batch از تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۴ دی ۱۴۰۱) با پخش دو قسمت اول آغاز خواهد شد.

بخوانید  در Suicide Squad، Rocksteady هنوز Batman: Arkham Origins را نمی شناسد



منبع

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است. در جریان رویداد D23 استودیو لوکاس فیلم بالاخره اولین تریلر فصل سوم سریال مندلورین را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات فصل جدید این سریال از دنیای جنگ ستارگان هستیم. در طول تریلر بازگشت به سیاره مندلور نمایش داده می‌شود و همچنین شاهد حضور پر تعداد مندلورین‌ها هستیم که ظاهرا دین جارین به‌همراه گروگو در تلاش برای تشکیل فرقه خود است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

لوکاس فیلم و دیزنی سرانجام اولین تریلر فصل سوم سریال The Mandalorian را منتشر کردند که در آن شاهد بازگشت به مندلور هستیم.