بازگشت احتمالی مبارزات تیمی در Mortal Kombat 1

اخیراً مشخص شد که گیم پلی Mortal Kombat 1 در تاریخ 8 ژوئن در رویداد Summer Game Fest به نمایش گذاشته خواهد شد. بنابراین زمان زیادی تا انتشار اطلاعات جدید از این بازی مبارزه ای باقی نمانده است. اخیراً برنامه‌های Netherworld برای بسته‌های الحاقی بازی از طریق فروشگاه ایتالیایی آمازون فاش شد که به اضافه شدن شخصیت‌هایی مانند Quan Chi و Ermak اشاره کرد.

طبق بیانیه اخیر Netherworld، ممکن است شاهد بازگشت نبردهای تگ تیمی در Mortal Kombat 1 باشیم.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سری Mortal Kombat با ما در میان بگذارید.

Netherworld اخیراً در توییتر از طرفداران درخواست کرد تا برای تست سرور Mortal Kombat 1 ثبت نام کنند و توضیح داد که اولویت برای تست استرس سرور، مسابقات آنلاین 1v1 خواهد بود. این بیانیه احتمالاً نشان می‌دهد که پایان بازی گزینه‌های دیگری فراتر از نبردهای 1v1 دارد.

با توجه به اینکه بازی Mortal Kombat 1 ریبوت این سری محسوب می شود، طبیعی است که استودیوی Netherworld سعی کند انواع سیستم ها و مکانیک های جدید را برای این بازی توسعه دهد. با این حال استفاده از تجربیات موفق نسخه های قبلی نیز می تواند برای موفقیت Mortal Kombat 1 مفید باشد.

طرفداران مورتال کامبت آخرین بار در نسخه 2011 که ریبوت سری بود، گزینه مبارزه به عنوان یک تیم را داشتند. بازی حالت Tag Team Ladders را معرفی کرد که به بازیکنان این امکان را می داد تا با کمک یک دوست یا انفرادی دو مبارز را در هر مسابقه 2v2 بیاورند. اکنون باید منتظر باشیم تا استودیو Netherworld وجود حالت Tag Team را در بازی بعدی تایید کند.

بخوانید  بازی Star Wars Outlaws یک گام به عرضه نزدیک‌تر شد

بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ 28 سپتامبر (19 شهریور) برای پلتفرم های PC، PlayStation 5، Nintendo Switch و Xbox Series X عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.