بازنویسی فیلم Thunderbolts مارول از خالق سریال بیف نتفلیکس

استودیو مارول اخیراً از لی سونگ جین، خالق سریال بیف نتفلیکس، برای بازنویسی فیلمنامه استفاده کرده است. فیلم Thunderbolts فلورانس پیو را استخدام کرد.

Thunderbolts برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است.

ژاک شرایر او پس از کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و قسمتی از سری Skeleton Crew، ساخت فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه و رویدادهای Thunderbolts در دسترس نیست. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید Thunderbolts در ژوئن 2023 آغاز شود. نکته برجسته همکاری شرایر با سونگ-جین به عنوان کارگردان و استیون ین به عنوان بازیگر سریال Beef است که باعث می‌شود درخواست شرایر در فیلم Thunderbolts ظاهر شود.

لی سونگ جین

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

مارول استودیو Thunderbolts را می‌سازد که قرار است فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به پایان برساند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، فیلمنامه نویس دیگری به فیلم Thunderbolts اضافه شده است. لی سونگ جین، خالق سریال Beef که اخیراً مورد تحسین منتقدان نتفلیکس قرار گرفته است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه Thunderbolts را بر عهده گرفت. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با داستان فیلمنامه نویسی از Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ نوشته شده است.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل سفید به عنوان جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار Red Guardian، هانا جان کامن به عنوان یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه، جولیا لوئیس دریفوس مثل ولنتاین، هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، استیون ین و حوا ادبیریاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم صاعقه حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  اورکلاک GeForce RTX 4090 تا فراتر از ۳ گیگاهرتز