بازسازی Persona 3 و پیش نمایش تصادفی جدید بازی Persona 5 توسط Atlus در اینستاگرام

اسکرین شات بازی Persona 3 Reload

شرکت Atlus دو روز قبل از نمایشگاه Xbox به اشتباه تریلر Persona 3 Remake و بازی Persona 5 Tactica را در اینستاگرام منتشر کرد. با این حال، این ویدیوها به سرعت حذف شدند.

اسکرین شات بازی Persona 5 Tactica

در همین حال، وب سایت Gematsu ادعا کرد که ویدیوی Persona تا حدی واقعی است: “در حالی که ما نمی توانیم خود ویدیو را تایید کنیم، Gematsu متوجه شده است که نسخه بازسازی Persona 3 برای چندین سال در Atlus در حال توسعه است.” همچنین یک کاربر توییتر MbKKssTBhz5 وب سایتی به نام p3re.jp پیدا کردم که توسط همان ارائه دهنده دامنه به عنوان وب سایت رسمی Persona 5 Royale ثبت شده است.



انتظار می رود هر دو تریلر در نمایشگاه ایکس باکس پخش شوند. پیش از این در ماه آوریل ویدئوهایی از بازسازی دو بازی Persona 3 و Jet Set Radio رونمایی شده بود. یکی از کاربران توییتر ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌داد یوکاری از بازی Persona 3 تیرهای جادویی شلیک می‌کند و جزئیات ویدیو از بازی اصلی بیشتر بود. سپس یک ویدیوی پیش‌نمایش اولیه برای Sonic Frontiers منتشر شد و به دنبال آن یک کلیپ پنج ثانیه‌ای با رقص ریتمیک رادیو Jetset منتشر شد. در گوشه ای از ویدیو یادداشتی بود که روی آن نوشته شده بود «ویدئو بازی در حال توسعه».

همانطور که چندین کاربر توییتر گزارش داده اند، اکانت رسمی اینستاگرام روز پنجشنبه، atlus_west دو تریلر از بازی های سری Persona را منتشر کرد. با این حال، این دو ویدیو به سرعت حذف شدند. البته عده ای موفق به ضبط این تریلرها شدند و حالا این ویدئوها در فضای مجازی منتشر شده است. این دو تریلر از بازی Persona 3 Reload (بازسازی Persona 3) و یک بازی جدید دیگر به نام Persona 5 Tactica است.

بخوانید  گیم پلی رکوردشکنی Like a Dragon: Infinite Wealth همچنان ادامه دارد

در انتهای تریلر این دو بازی، کلمات انتشار Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S و PC قابل مشاهده است. همچنین گفته شده که هر دو بازی بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت. از آنجایی که در تریلر خبری از پلی استیشن و نینتندو سوییچ نمی شود، این دو اثر یا انحصاری ایکس باکس هستند یا قرار بود در ویترین ایکس باکس به نمایش درآیند، اما پیش از موعد و به اشتباه منتشر شدند.