بازسازی فرانکشتاین ساخته گیلرمو دل تورو برای نتفلیکس بازیگران خود را پیدا کرد

در سال 2019، دل تورو گفت او مطمئن نبود که این بازسازی هرگز به نتیجه برسد یا خیراما من هر دو فیلم را خیلی دوست داشتم. “من ایده ساخت فیلم “فرانکنشتاین” و “عروس فرانکشتاین” را داشتم، اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد… من واقعاً معتقدم که فیلم‌هایی که می‌کنم، بیشتر اوقات، آنها را انجام می‌دهم زیرا پیش‌فرض این است که خیلی دیوانه.”

گیلرمو دل تورو کارگردان پس از کسب جایزه بزرگ اسکار برای بهترین انیمیشن بلند روز یکشنبه، به بازیگران فیلم بعدی خود چشم دوخته است که بازسازی فیلم ترسناک کلاسیک فرانکشتاین است. دل تورو سال‌هاست که تلاش می‌کند هم فرانکنشتاین و هم عروس فرانکشتاین را بسازد، اما هر دو تولید به دلایلی به عقب رانده می‌شدند.

مشخص نیست چه کسی در این تولید نقش بازی خواهد کرد، اما گفته می‌شود که گوث مورد علاقه دکتر فرانکنشتاین است، احتمالاً الیزابت لاونزا، خواهر خوانده و همسر نهایی ویکتور فرانکنشتاین.

اقتباس جهانی 1931 از فرانکنشتاین یکی از مشهورترین فیلم‌های تمام دوران و تصاویر ضروری از هیولا است. فرانکشتاین به نمادی از فرهنگ پاپ تبدیل شده است، به همان شکلی که دراکولا، گرگ‌مرد، عروس و موجودی از مرداب سیاه وجود دارد. این فیلم پس از موفقیت اقتباس فرانسیس فورد کاپولا از دراکولای برام استوکر با بازی کنت برانا در نقش ویکتور و رابرت دنیرو در نقش هیولا در سال 1994 بازسازی شد. برانا همچنین کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  ساخت سریال انیمیشنی براساس بازی Grounded

ضرب الاجل گزارش‌ها حاکی از آن است که دل تورو برای ساخت این فیلم به اندرو گارفیلد، میا گوث و اسکار آیزاک چشم دوخته است که ظاهراً برای نتفلیکس نیز ساخته شده است. گوث پس از اینکه اخیراً به یک نام بزرگ در ژانر فیلم های ترسناک تبدیل شده، خود را برای سومین فیلم از سه گانه مروارید خود آماده می کند.