باربی به نقل از گیم اسپات، فیلم سال 2023 است



با نزدیک شدن به پایان سال 2023، سخت است استدلال کنیم که چیزی بیشتر از باربی بر فرهنگ پاپ تأثیر گذاشته است. چیزی که از نظر عاطفی در مورد محبوب‌ترین عروسک جهان پول جمع‌آوری می‌کرد، دلیلی شد برای تماشاگران سینما برای جشن گرفتن تکامل این مجموعه عروسک‌ها از یک اسباب‌بازی ساده به نمادی از قدرت، فردگرایی و خودپذیری.

در حالی که در ظاهر، باربی یک ماجراجویی پر زرق و برق و سرگرم کننده بود، با مارگو رابی و رایان گاسلینگ در حالی که لباس های روشن می پوشیدند، زیبا و احمقانه بازی می کردند، اما در مورد چیزهای بیشتری بود. باربی (رابی) پس از گذراندن تمام زندگی خود به این فکر کرد که سبک زندگی ساده و بی نظیرش بر جهان تأثیر گذاشته است، باربی (رابی) متوجه شد که واقعیت چقدر می تواند تاریک باشد. این فیلمی است که مردانگی سمی، آمریکای شرکتی، و هر کسی را که سعی می کند وجود شما را به حداقل برساند، از نگاه یک عروسک باربی هدف می گیرد.

با قدرت بازی های رابی و گاسلینگ، و همچنین سایر بازیگران مانند عیسی رای، کیت مک کینون، سیمو لیو و غیره، این یکی از قوی ترین گروه هایی است که از مدت ها قبل دیده ایم. اگرچه نسخه های مختلف باربی و کن ممکن است تا حد زیادی در سطحی بازی شده باشند، اما همه آنها مانند یک پازل در کنار هم قرار گرفته اند تا نسخه ای جذاب و هیجان انگیز از دنیای باربی را ایجاد کنند. در همین حال، بخش غیر عروسکی بازیگران، به رهبری آمریکا فرارا، نشان داد که اگرچه ممکن است جهان آسیب ببیند، اما هنوز امیدی به آینده وجود دارد.

بخوانید  تاریخ انتشار Diablo IV اعلام شد

البته نکته مهم دیگری که به نفع باربی بود پدیده تابستانی بود که تنها با نام باربنهایمر شناخته می شد. این جمله ای است که هیچ یک از ما در ابتدای سال نمی دانستیم. با پایان دادن به سال 2023، تصور اینکه هرگز نقایص باربی گرتا گرویگ و اوپنهایمر کریستوفر نولان را نشناسیم سخت است.

به نظر می رسد این مورد نادری است که مردم به جای انتخاب طرفی برای تشویق، به سادگی درباره فیلم ها هیجان زده می شدند. خیلی ها به جای اینکه درباره باربی یا اوپنهایمر هیجان زده باشند، به سادگی هیجان زده شدند. در طول تابستانی که شاهد توقف صنایع فیلم و تلویزیون بودیم، در حالی که WGA و SAG-AFTRA در حال مذاکره برای قراردادهای جمعی جدید با استودیوها بودند که منجر به تأخیر تعدادی از فیلم ها و پخش شد. او برنامه های تلویزیونی، باربی و اوپنهایمر به ما پیشنهاد دادند. دلیل. مشتاق رفتن به سینما

در نهایت هر دو پیروز شدند. با این حال، باربی همچنان قهرمان بلامنازع سال است. باربی با بالاترین باکس آفیس و اثری پاک نشدنی در جهان که باعث می‌شود برای دنباله‌ای بمیریم، حتی اگر هرگز آن را نگیریم، باربی یک تجربه سینمایی انقلابی بود. چگونه GameSpot می تواند چیز دیگری را برای بهترین فیلم 2023 خود انتخاب کند؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر