باب ایگر تنها چند ماه پس از تمدید قرارداد بزرگ چاپک به عنوان مدیرعامل دیزنی جایگزین باب چاپک خواهد شد.

سوزان آرنولد، رئیس هیئت مدیره، گفت: «ما از باب چاپک به خاطر خدماتش به دیزنی در طول حرفه طولانی‌اش، از جمله هدایت شرکت در چالش‌های بی‌سابقه این همه‌گیری، تشکر می‌کنیم. “هیئت مدیره به این نتیجه رسیده است که با ورود دیزنی به یک دوره پیچیده تر تحول صنعت، باب ایگر به طور منحصر به فردی برای رهبری شرکت در این زمان مهم قرار دارد.”

ایگر در سال 2020 از سمت مدیرعاملی والت دیزنی کنار رفت، اما تا دسامبر 2021 به عنوان رئیس اجرایی این شرکت باقی ماند.

ایگر بیش از 40 سال در والت دیزنی کار کرد، از جمله 15 سال به عنوان مدیر عامل، قبل از کناره گیری. با این حال، ایگر برای همیشه برنمی گردد، زیرا او موافقت کرده است که به مدت دو سال مدیرعامل جدید والت دیزنی باشد. دوره او از هیئت مدیره این خواهد بود که “مسیر استراتژیک را برای رشد مجدد تعیین کند و با هیئت مدیره همکاری نزدیک برای یافتن جانشینی برای رهبری شرکت در پایان دوره خود داشته باشد.”

کارا سویشر: مسخره – مضحک.

“آقای ایگر احترام عمیقی برای تیم مدیریت دیزنی قائل است، که با اکثر آنها تا زمان کناره گیری خود به عنوان رئیس اجرایی در 11 ماه پیش همکاری نزدیک داشت، و بسیار مورد تحسین کارمندان دیزنی در سرتاسر جهان است، که امکان انتقال آرام را فراهم می کند. آرنولد اضافه کرد.

با توجه مجله نیویورک تایمزچاپک مصمم بود که با یک سری اشتباهات منجر به از دست دادن اعتماد وال استریت و اکثر مدیران ارشد دیزنی و همچنین بسیاری از کارمندان درجه یک، به توانایی خود در رهبری آسیب جبران ناپذیری وارد کرده است.

بخوانید  Save Big On The Infamous Duke Xbox Controller For Black Friday 2023

باب ایگر: دفتر من، آدرس ایمیل من … همه چیز از بین رفته است.

به نظر می رسد همه چیز به سرعت تغییر کرده است. به گزارش NYT، سوزان آرنولد، رئیس هیئت مدیره والت دیزنی، در 17 نوامبر با ایگر تماس گرفت تا از او بپرسد که آیا تمایلی به بازگشت دارد یا خیر.

کارا سویشر: باشه.

ایگر گفت که نسبت به آینده دیزنی “بسیار خوشبین” است و از دعوت مجدد به عنوان مدیرعامل “هیجان زده” است.

شرکت والت دیزنی دستخوش تحول بزرگی شده است، زیرا باب چاپک، مدیرعامل فعلی، بلافاصله از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و باب ایگر، مدیر عامل قدیمی سابق، به عنوان مدیرعامل بازگشته است.

ایگر به مدت 15 سال به عنوان مدیرعامل، بر خرید شرکت هایی مانند مارول، پیکسار و لوکاس فیلم نظارت داشت. اخیراً، او خرید کسب و کار سرگرمی فاکس را رهبری کرد. او یکی از موفق ترین مدیران اجرایی والت دیزنی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مدیران در فضای رسانه ای گسترده تر بود.

در ژانویه امسال، ایگر گفت شایعاتی مبنی بر اینکه او ممکن است دوباره مدیرعامل والت دیزنی شود، “مسخره” بود. در اینجا نحوه مبادله است مصاحبه او با کارا سویشر.

در ژوئن 2022، هیئت مدیره والت دیزنی به اتفاق آرا به تمدید قرارداد چاپک تا سال 2025 رای دادنشان می دهد که او به چاپک و تیم مدیریتش برای هدایت دیزنی به آینده اعتماد دارد.

کارا سویشر درست است و تمام سردردهایی که به همراه دارد. آیا دوست دارید مدیر عامل شرکت دیگری باشید؟ آیا به انجام آن فکر می کنید؟

باب ایگر: خیر فکر می‌کنم اگر می‌خواستم کسب‌وکاری کنم، همیشه دیزنی را اداره می‌کردم. خیر نه، من این کار را کردم.

چاپک در فوریه 2020، در همان ابتدای همه گیری کووید-19 که باعث شد دیزنی پارک های خود را در سراسر جهان ببندد، مدیرعامل دیزنی شد. در ماه مارس سال جاری، دیزنی و چاپک با ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا بر سر لایحه «نگو همجنسگرا» بحث کردند و پاسخ ضعیف مدیریت به این لایحه منجر به کناره گیری کارکنان شد.

در آن زمان، هیئت مدیره دیزنی گفت: “باب رهبر مناسب در زمان مناسب برای شرکت والت دیزنی است و هیئت مدیره به او و تیم مدیریتش اعتماد کامل دارد.”

باب ایگر: من برای مدت طولانی مدیرعامل بودم. دیگه نمیتونی بری خونه من رفتم.

کارا سویشر: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شما می توانید دوباره مدیر عامل دیزنی شوید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

باب ایگر: خوب، این مسخره است.

وی اظهار داشت: دیزنی و برندها و فرنچایزهای بی نظیر آن جایگاه ویژه ای در قلب بسیاری از مردم در سراسر جهان و به ویژه در قلب کارمندان ما دارد که فداکاری آنها به این شرکت و مأموریت آن الهام بخش است. من بسیار مفتخرم که از من خواسته شود که یک بار دیگر این تیم برجسته را رهبری کنم، با یک ماموریت روشن که بر برتری خلاقانه متمرکز است تا از طریق داستان سرایی جسورانه و بی‌نظیر، نسل‌ها را الهام بخشد.»