بابی کوتیک: رابطه اکتیویژن با پلی استیشن تحت تأثیر رفتار سونی قرار نخواهد گرفت

مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد گفت که علیرغم رفتار ناامیدکننده سونی در معامله تصاحب، رابطه بین اکتیویژن و پلی استیشن ادامه خواهد داشت.

در عین حال، او می گوید که اقدامات سونی بر رابطه طولانی مدت اکتیویژن بلیزارد کینگ با پلی استیشن تأثیری نخواهد داشت. شاید دلیل اصلی حفظ رابطه این دو شرکت همانطور که در ماه مارس گفته شد درآمدزایی بالای اکتیویژن بلیزارد سونی به خصوص در مقایسه با ایکس باکس باشد. در نهایت کوتیک از تصویب این قرارداد توسط کمیسیون تجارت عادلانه ژاپن ابراز خرسندی کرد. او به همکاری با مقامات رقابت ایالات متحده و بریتانیا برای تایید این قرارداد ادامه خواهد داد.

بابی کوتیکمدیر عامل اکتیویژن بلیزارد گفته است که رابطه بین اکتیویژن و پلی استیشن علیرغم رفتار سونی در بحث با سازمان رقابت و بازارهای بریتانیا (CMA) بر سر خرید شرکت مایکروسافت ادامه خواهد داشت. در نامه‌ای با عنوان «به‌روزرسانی ماه مارس در مایکروسافت دیل»، کوتیک به ادعای سونی مبنی بر اینکه ممکن است نسخه‌های مشکل‌دار و پر باگ عناوین Activision را روی کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر کند، پاسخ داد.

توجه داشته باشید که CMA اخیراً نتایج اولیه تحقیقات خود را به روز کرده است. سازمان نامبرده توضیح داد که دیگر معتقد نیست که این توافق به طور قابل توجهی رقابت در بریتانیا را کاهش دهد.

در این نامه آمده است که Kotick از اینکه سونی حتی در نظر دارد نسخه‌های ناقص بازی‌های Activision مایکروسافت را روی پلی‌استیشن 4 یا پلی‌استیشن 5 منتشر کند، متعجب است. او همچنین رفتار سونی در این توافق‌نامه حقوقی را ناامیدکننده خواند: «سونی حتی اعتراف کرده است که آنها نگران این موضوع نبوده‌اند. با Call of Duty معامله شد و آن‌ها نمی‌خواستند ادغام ما اتفاق بیفتد. بدیهی است که این ناامیدکننده‌ای است که از طرف یک شریک تقریباً 30 ساله به دست می‌آید.”

بخوانید  ترس بیو بازیگر هیچ ایده ای از فیلم در مورد چیست، عملا هیچ وقت آماده سازی نداشت