ایکس‌باکس اعتراف خود به این موضوع را که Game Pass فروش برخی بازی‌ها را آدم‌خوار می‌کند، روشن می‌کند

برای مثال، بازی Indie Descenders پس از آمدن به Game Pass فروش خود را چهار برابر کرد. البته، ممکن است در اینجا برخی سوگیری‌های تایید وجود داشته باشد، زیرا توسعه‌دهندگان دقیقاً برای به اشتراک گذاشتن داستان‌هایی درباره فروش ضعیف بازی‌هایشان پس از آمدن به Game Pass نشان نمی‌دهند. منطقی است که فرض کنیم از صدها بازی موجود در Game Pass، همه آنها موفق نبوده اند.

مایکروسافت 12 ماه پس از اضافه شدن به Game Pass، به اداره رقابت و بازار بریتانیا ارائه کرده است که درصد معینی (که اصلاح شده است) از فروش بازی های پایه کاهش می یابد.

یکی از سخنگویان مایکروسافت گفت: “ما در تلاش هستیم تا به سازندگان بازی در هر اندازه کمک کنیم تا کل ارزش مالی خود را از طریق Game Pass به حداکثر برسانند.” هر بازی منحصربه‌فرد است، بنابراین ما از نزدیک با سازندگان کار می‌کنیم تا برنامه‌ای شخصی‌سازی کنیم که نشان‌دهنده نیاز آنها باشد، اطمینان حاصل کنیم که بابت مشارکتشان در این سرویس از لحاظ مالی جبران می‌شود و فضایی برای خلاقیت و خلاقیت باقی می‌گذارد. در نتیجه، تعداد توسعه دهندگان علاقه مند به کار با Game Pass همچنان در حال افزایش است.”

واقعیت های اقتصادی Game Pass ممکن است هرگز روشن نشود، تا حدی به این دلیل که مایکروسافت (البته!) شرایط توافقات خود را به طور عمومی با توسعه دهندگان و ناشران به اشتراک نمی گذارد. در سطح بالاتر، مایکروسافت دیگر حتی اعداد فروش کنسول ایکس باکس را فاش نمی‌کند، زیرا این شرکت در عوض بر معیارهای مبهم «درگیری» تمرکز می‌کند که می‌تواند پیچ ​​خورده و به نفع مایکروسافت باشد.

بخوانید  سریال ترسناک شبکه Conjuring for Max تایید شد
فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، خود آشکارا توضیح داده است که هیچ مسیر مشخصی برای معاملات انجام شده برای عرضه‌های Game Pass وجود ندارد. او گفت لبه پیشنهادات Game Pass مایکروسافت “همه جا” هستند و او می‌داند که ممکن است احساس کند که “مدیریت نشده” است. در برخی موارد، مایکروسافت هزینه های توسعه یک بازی را به طور کامل تامین می کند و استودیو ممکن است برود و بازی خود را در فروشگاه های رقیب مانند پلی استیشن و استیم یا خرده فروشی بفروشد، در حالی که مایکروسافت از داشتن یک بازی Game Pass دیگر بهره می برد. “برای آنها، آنها خود را از هر گونه خطر منفی محافظت کرده اند. بازی قرار است انجام شود. سپس آنها تمام مزایای خرده فروشی را دارند، ما این امکان را برای روز و تاریخ داریم. این یک پرداخت یکجا خواهد بود. توسعه دهنده،” او گفت.

مایکروسافت تصریح کرد که قرار دادن بازی‌ها در Xbox Game Pass می‌تواند در برخی موارد منجر به فروش کمتر شود. مایکروسافت در پاسخ به عناوین بسیاری که اخیراً در مورد اثر آدم‌خواری نسخه‌های Game Pass منتشر شده بود، روشن‌تر این موضوع را روشن کرد.

با توجه به اندازه و مقیاس Xbox Game Pass، ترتیبات مالی سفارشی برای هر بازی، و انواع عوامل احتمالی دیگر، مطمئناً به نظر می رسد که برخی از عناوین Xbox Game Pass فروش کامل بازی خود را تحت تأثیر گنجاندن آنها در Game Pass قرار دهند. . اما در موارد دیگر، فروش بازی ممکن است در طول زمان از طریق گنجاندن آنها در Game Pass افزایش یابد.

بخوانید  فیل اسپنسر: مایکروسافت سیاستی شبیه به Minecraft برای Call of Duty خواهد داشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اسپنسر گفت، در موارد دیگر، ممکن است یک بازی کامل شود و سپس مایکروسافت یک معامله نقدی انجام دهد تا آن را به Game Pass بیاورد. با این حال، سایر معاملات شامل استفاده و میزان درآمدزایی یک بازی از طریق فروش درون بازی است.

اسپنسر صراحتاً تصدیق کرد که مایکروسافت همه پاسخ ها را ندارد. “باز بودند [to] با بسیاری از شرکای مختلف آزمایش می‌کنیم، زیرا فکر نمی‌کنیم که آن را کشف کرده‌ایم. وقتی شروع کردیم، یک مدل کاملا مبتنی بر استفاده داشتیم. او گفت: “بله، بله، ما این را می‌فهمیم، اما به آن اعتقاد نداریم، بنابراین فقط پول را از قبل به ما بدهید.”

این بیانیه ادامه داد: “Xbox Game Pass به گیمرها و سازندگان بازی در نحوه کشف، تجربه و ارائه بازی ها حق انتخاب و فرصت بیشتری می دهد. برای گیمرها این به معنای ارائه گزینه دیگری برای کشف بازی ها و بازی با دوستان با ارزش بالا است. توسعه دهندگان، این به معنای ایجاد گزینه دیگری برای نحوه کسب درآمد از بازی های خود است.”

تفسیر جدیدی در مورد Xbox Game Pass فاش می شود زیرا مایکروسافت اسناد و مدارک را ارسال می کند و با تنظیم کنندگان در سراسر جهان از جمله CMA مصاحبه می کند، زیرا تلاش می کند به رضایت رگولاتورها کمک کند و مجوز خرید Activision Blizzard را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار دریافت کند.

بخوانید  Tales Of Kenzera: ZAU Helped Me Cope With My Own Loss

یکی از سخنگویان مایکروسافت در بیانیه ای به GameSpot گفت که مایکروسافت در تلاش است تا به توسعه دهندگان بازی کمک کند تا از طریق Game Pass تا حد امکان درآمد کسب کنند. به این ترتیب، مایکروسافت توافقاتی را با توسعه دهندگان و ناشران بر اساس عنوان به عنوان منعقد می کند، که شرایط آن به صورت عمومی منتشر نمی شود و بعید به نظر می رسد که در همه موارد یکسان باشد. در بیانیه خود، مایکروسافت به طور خاص در مورد اثر آدمخواری اظهار نظر نکرد، اما همچنین نگفت که هرگز اتفاق نمی افتد.