این کارت MicroSD 400 گیگابایتی را برای Switch یا Steam Deck بگیرید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بسیاری از معاملات سخت افزاری عالی دیگر برای جمعه سیاه وجود دارد، در صورتی که به دنبال چند جوراب ساق بلند ساده هستید. یکی از بهترین هدست های بازی در قیمت خود، Razer Blackshark V2 Pro در حال حاضر تنها 100 دلار قیمت دارد و می توانید خلاصه های GameSpot را برای بهترین معاملات هدست جمعه سیاه PS5 و بهترین معاملات هدست سیاه بررسی کنید. جمعه Xbox در حال حاضر موجود است.

از طرف دیگر، می‌توانید مقداری پول اضافی روی کارت میکرو اس‌دی SanDisk Ultra اضافه کنید که ظرفیت ذخیره‌سازی را با قیمت 40 دلار به 512 گیگابایت افزایش می‌دهد.

کارت میکرو SD 400 گیگابایتی SanDisk
کارت میکرو SD 400 گیگابایتی SanDisk

در 400 گیگابایت، پتانسیل زیادی برای این دستگاه ذخیره سازی کوچک وجود دارد. دارندگان Steam Deck و Nintendo Switch می‌توانند کاربردهای زیادی برای آن بیابند، یا می‌توانند یک کتابخانه عظیم از عناوین مستقل بسازند یا برخی از سخت‌ترین عناوین را در مجموعه خود ذخیره کنند. بازی های مدرن معمولا بین 40 تا 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی مصرف می کنند، بنابراین داشتن یک کارت SD که می تواند حدود 2.5 Call of Duty Warzones را در خود جای دهد بسیار مفید است.

حتی اگر به دنبال قرار دادن بازی‌ها بر روی کارت microSD نیستید، هنوز کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید. به عنوان یک کارت حافظه تایید شده کلاس 10، برای عکاسی و ضبط محتوای ویدیوی 4K ایده آل است، می توانید به راحتی گزینه های ذخیره سازی را در دستگاه های اندرویدی خود گسترش دهید و با سرعت انتقال تا 120 مگابایت بر ثانیه، هر آنچه را که نیاز دارید روشن و خاموش کنید. این نقشه خیلی سریع

بخوانید  معرفی قابلیت Replay Editor در Sifu Fall Update

یکی از بهترین و آسان‌ترین موارد رایگانی که می‌توانید در جمعه سیاه دریافت کنید، کارت microSD با فضای ذخیره‌سازی زیاد است. موجود در آمازون، کارت میکرو SD 400 گیگابایتی SanDisk فقط است 31 دلار در حال حاضر.