این پازل 2 میلیون دلاری فقط با قیمت 15 دلار برای مدت محدودی به فروش می رسد

با 15 دلار، پازل 2 میلیون دلاری را با 50 درصد تخفیف دریافت می کنید. اگر برای چند نفر خرید می کنید، می توانید آنها را به صورت عمده نیز خریداری کنید (دو پازل 30 دلاری یا چهار پازل 60 دلاری).

این پازل 2 میلیون دلاری توسط MSCHF، یک گروه هنری مستقر در بروکلین، نیویورک ساخته شده است. مطمئن باشید که این بازی کاملا قانونی است. سال گذشته، MSCHF پازل میلیون دلاری را هدیه داد. بنابراین این نسخه جدید به جای یک برنده با دو برنده بزرگ یکسان است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که بعید است بسیاری از مردم بخواهند این پازل را بعد از اینکه همه 500 قطعه را کنار هم قرار دادید قاب کنند – البته مگر اینکه یک میلیون دلار برنده شوید – این یک روش سرگرم کننده برای گذراندن بعد از ظهر است. همچنین، پازل ها برای تیز نگه داشتن ذهن شما خوب هستند.

پازل 2 میلیون دلاری، یک پازل منحصر به فرد که به دو خوش شانس هر کدام یک میلیون دلار پاداش می دهد، در حال حاضر با کمترین قیمت به فروش می رسد. تا 8 دسامبر می توانید این پازل 500 تکه کد QR را فقط با 15 دلار خریداری کنید. بله، شما یک کد QR جمع آوری می کنید که سپس با گوشی هوشمند خود اسکن می کنید. این پازل/بازی هوشمندانه و دمدمی می تواند یک هدیه عالی برای تعطیلات باشد.