این مانیتور ایسر را فقط با 80 دلار تهیه کنید

قیمت این مانیتور به طور معمول 100 دلار است، این مانیتور کاملاً کاربردی است و نه چیزی بیشتر. اندازه متوسط ​​آن 21.5 اینچ است، اما تصویری با کیفیت کامل، نرخ رفرش قابل احترام 75 هرتز و سازگار با Radeon FreeSync ارائه می دهد. اگر به دنبال یک مانیتور دوم هستید یا فقط به چیزی نیاز دارید که با یک کامپیوتر مخصوص بازی مناسب باشد، این صفحه نمایش IPS ایسر این کار را انجام می دهد.

اگر راه حل همه‌جانبه‌تری را برای بازی‌های رایانه شخصی ترجیح می‌دهید، برخی از لپ‌تاپ‌های ارائه‌شده برای جمعه سیاه ارزش دیدن دارند. مک بوک ایر در آمازون 200 دلار تخفیف دارد، می توانید 800 دلار در لپ تاپ گیمینگ رده بالای Razer صرفه جویی کنید. ایسوس Rog Zephyrus G15 با RTX 3080، در حال حاضر فقط به 1760 دلار کاهش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرچه ذهن شما را منفجر نمی کند، اما بیش از آن می تواند ارزش سرگرمی اولیه را ارائه دهد در حالی که فضای زیادی روی میز شما اشغال نمی کند. اگر یک قسمت وجود دارد که مانیتور در آن برتری دارد، آن بخش طراحی است که در آن ردپای جمع و جور جذابی دارد.

برای جمعه سیاه امسال، هیچ کمبودی در زمینه تخفیف‌های فناوری بزرگ وجود ندارد. برای کسانی از شما که به دنبال یک مانیتور آسان‌تر برای رایانه شخصی خود هستند، این گزینه نیز پشتیبانی می‌شود این مانیتور ایسر که با 20 درصد کاهش به 80 دلار رسیده است.

بخوانید  Obsidian می‌توانست بازی Fallout: یک بازی جدید به سبک وگاس را برای The Elder Scrolls راه‌اندازی کند
شرحی ارائه نشده است