این سری بازی های ویدیویی بد بو دهه 90 می تواند تبدیل به یک فیلم آمازون شود



به نظر می‌رسد یکی دیگر از فرنچایز بازی‌های ویدیویی، فیلمی به نمایش بگذارد، زیرا گزارش جدید می‌گوید استودیو آمازون در حال توسعه فیلمی بر اساس سری بازی‌های سگا در دهه 90 ToeJam & Earl است.

به گزارش هالیوود ریپورترفیلم ToeJam & Earl توسط Unanimous Media و سوپراستار NBA، Stephen Curry’s Story Kitchen، شرکت تولید کننده درک کولستاد خالق جان ویک و دیمیتری ام. جانسون، تهیه کننده Sonic the Hedgehog تولید خواهد شد.

در حال پخش: ToeJam & Earl: Back in the groove. -راه اندازی تریلر

ToeJam & Earl اصلی در سال 1991 در سگا جنسیس منتشر شد. پس از آن در سال 1993 دنباله پلتفرمی به نام Panic in Funkotron و سپس ToeJam & Earl III: Mission to Earth در سال 2002 دنبال شد. این مجموعه دو بیگانه را دنبال می کند که برای بدست آوردن آنها به ساحل می آیند. شیار روی

به گزارش THR، فیلم آمازون ToeJam & Earl توسط آموس ورنون و نونزیو راندازو که پیش از این فیلمنامه هتل ترانسیلوانیا 4 را نوشته بودند، نوشته شده است.

ToeJam & Earl آخرین بازی ویدیویی آمازون خواهد بود که برای فیلم یا تلویزیون اقتباس شده است. آمازون همچنین مجموعه تلویزیونی Fallout و پس از آن می توان با Disco Elysium و Life Is Strange مقابله کرد. همچنین گزارش شده است که دواین «راک» جانسون ممکن است در فیلم It Takes Two برای آمازون بازی کند و تولید کند.

آخرین بازی ToeJam & Earl ToeJam & Earl: Back in the Groove در سال 2019 بود که با موفقیت در Kickstarter تأمین مالی شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.