این درویدهای جدید Lego Star Wars همانهایی هستند که شما به دنبال آن بودید

در سلسله مراتب درویدهای جنگ ستارگان، اخترشناسان با اختلاف بهترین و مسیر بهتر از ربات های پروتکل خسته کننده اگر تا به حال می خواستید مجموعه خود را بسازید، می توانید این کار را با این مجموعه جدید Lego Star Wars Droid Builder که شامل R2-D2 و چندین دروید قابل تنظیم دیگر برای ساخت است، انجام دهید. علاوه بر R2-D2، می توانید Chopper را نیز از Star Wars Rebels: The بسازید واقعی Phantom Menace of the Franchise – QT-KT و R5-J2. این مجموعه با قیمت 100 دلار در دسترس خواهد بود 1 آگوست و اکنون می توان از چندین خرده فروش پیش خرید کرد.

اینها درویدهایی هستند که ما به دنبال آنها بوده ایم.
اینها درویدهایی هستند که ما به دنبال آنها بوده ایم.

1186 قطعه در این مجموعه وجود دارد و هر دروید در صورت مونتاژ کامل چهار اینچ ارتفاع دارد. همچنین مجسمه ای از پرنسس جوان لیا با دروید L0-LA59 AKA Lola از مجموعه تلویزیونی Obi-Wan دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید به آن‌ها اضافه کنید، می‌توانید چندین چیز اضافی به درویدهای خود اضافه کنید، از جمله اردک، کلاه گاوچران، کلاه بیسبال، کلاه با گل، سبیل، بستنی، بادکنک، عینک، پاپیون، هدفون، موتور جت و شوتر گل میخ. شما همچنین می توانید قطعات هر دروید را تعویض کنید، هیچ راه اشتباهی برای ساخت آنها وجود ندارد، به خصوص زمانی که می خواهید آنها را به یک واهی مکانیکی جالب ترکیب کنید.

این یک مجموعه بسیار جالب برای طرفداران جنگ ستارگان است، اما اگر به دنبال خرج کردن پول بیشتر برای کلکسیونی سرگردان هستید، درویدهای آینده Hot Toys را بررسی کنید. اگر R2-D2 یک دیوانه قاتل بود چه؟ خوب، Chopper آن پایگاه‌ها را پوشانده است – دروید جنگ‌های ستارگان Rebels چندین هزار قتل انجام داده است – و شکل 1/6 او دارای یک پوشش خوب و ویژگی‌های نورپردازی LED است. BT-1، یک اخترشناسی که معمولاً با دکتر Aphra دیده می شود و تا دندان به انفجارهای لیزری، شعله افکن ها و پرتابگرهای موشک مجهز شده است، به همان اندازه خطرناک نیست – اما هنوز کاملاً خطرناک است.

بخوانید  خلاصه بررسی Knock At The Cabin - نظر منتقدان درباره فیلم جدید ام نایت شیامالان

اسباب بازی های هات تویز astromech

حتی بدون سلاح‌های امپراتوری، Chopper هنوز مرگبارتر است.
حتی بدون تسلیحات امپراتوری، Chopper هنوز مرگبارتر است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر