این بسته 15 دلاری شامل 8 بازی زنانه است: Control، Hellblade، به علاوه

Humble Bundle جدید است Heroes Pack: Warriors، Dreamers و Godslayers 8 بازی رایانه شخصی را ارائه می دهد که فقط از 15 دلار شروع می شود، و بخشی از تمام خریدها به خیریه Girls Who Code و صندوق بورس تحصیلی Girls Who Make Games اهدا می شود.

این باندل همچنین شامل چندین بازی ماجراجویی است، از جمله آخرین نسخه از سری طولانی مدت Syberia، سایبری: دنیای قبل، بازی اکتشاف علمی تخیلی مارتن، و ماجراجویی روایی اول شخص ندای دریا. همچنین بازی های اکشن سریعی مانند باتورا: پناهگاه گمشده و Dreamscaper.

برای کسانی که می خواهند تجربه ای غنی از داستان داشته باشند، وجود دارد هل بلید: قربانی سنوا، که یک جنگجوی وایکینگ را در سفری به عالم اموات دنبال می کند تا روح معشوقش را نجات دهد. این بازی به دلیل جلوه‌های بصری غنی، داستان سرایی قدرتمند، صدای فراگیر و ویژگی‌های دسترسی بی‌شماری که نبردهای بلادرنگ آن را برای همه بازیکنان قابل دسترس‌تر می‌کند، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هر هشت بازی با قیمت پایه 15 دلار گنجانده شده‌اند، اما Humble پیشنهاد می‌کند که 25 دلار اهدا کنید، و اگر می‌خواهید پول بیشتری برای ناشران و خیریه‌های تحت حمایت این بسته بفرستید، می‌توانید حتی بیشتر تعهد کنید.

قهرمانان فروتن: جنگجویان، رویاپردازان و خداکشان

همانطور که احتمالاً از عنوان باندل می توانید حدس بزنید، هر بازی دارای یک زن به عنوان شخصیت اصلی قابل بازی است، مانند اکشن-ماجراجویی ماوراء طبیعی. کنترل و سایه غول الهام گرفته برای خدایان دعا کنید .

بخوانید  بیش از 9000 نفر در فرآیند توسعه Diablo 4 شرکت کردند
تحریریه مجله بازی یک گیمر