این بازی Mario vs را ببینید. معامله روز راه اندازی Donkey Kong

بازی Mario vs Donkey Kong امروز 16 فوریه راه اندازی شد. اگر نسخه‌ای را پیش‌سفارش نکرده‌اید و نگران نیستید که تا هفته آینده برای شروع بازی منتظر بمانید، Geek Alliance معاملاتی را برای نسخه‌های وارداتی آمریکای شمالی و بدون منطقه ارائه می‌کند. نسخه NA با 10 درصد تخفیف (پنج دلار تخفیف) در دسترس است، در حالی که نسخه بین المللی با قیمت 42 دلار (50 دلار) کمی ارزان تر است. دومی هنوز به زبان انگلیسی است و طبق معمول روی یک نینتندو سوییچ آمریکای شمالی کار خواهد کرد. تنها تفاوت آرم هیئت رتبه بندی است (این ESRB نخواهد بود).

در زمان نگارش، تقریباً 170 نسخه از نسخه آمریکای شمالی در انبار و 800 نسخه بین المللی وجود داشت. به این ترتیب، اگر شاهد فروش هر دو در روزهای آینده باشیم، تعجب نخواهیم کرد. اوایل این هفته، Geek Alliance حدود 300 نسخه از نسخه NA داشت.

سفارش شما همراه با حمل و نقل زمینی رایگان از طریق USPS، با زمان تحویل سه تا پنج روز است. به طور طبیعی، زمان ارسال بسته به مکان متفاوت است، و در حالی که Geek Alliance در سراسر جهان ارسال می شود، خریداران خارج از ایالات متحده باید توجه داشته باشند که ممکن است هفته ها طول بکشد تا سفارش شما برسد. اگر می‌خواهید این آخر هفته بازی را شروع کنید، می‌توانید از روز شنبه با ارسال Prime در آمازون بازی را شروع کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و نسخه خود را از Best Buy، Walmart یا Target محلی خود تحویل بگیرید.

بخوانید  WoW Trading Post راه جدیدی را برای بازیکنان برای خرید اقلام معرفی می کند

Mario vs. Donkey Kong یک بازسازی از اولین اثر این سری است که در ابتدا در Game Boy Advance منتشر شد. این ویژگی های جدیدی مانند بازی مشترک و گرافیک های بازسازی شده را به ارمغان می آورد. در قلب این اکشن، ترکیبی از پلتفرم‌سازی و حل پازل وجود دارد، که آن را نسبت به اکثر بازی‌های ماریو که به صورت جانبی حرکت می‌کنند، روشمندتر می‌کند. اگر از طرفداران بازی کلاسیک Donkey Kong یا نسخه Game Boy Donkey Kong هستید، به احتمال زیاد از بازی Mario vs لذت خواهید برد. خر کنگ.

نسخه بازسازی شده در بررسی ماریو در مقابل ماریو امتیاز 7/10 را کسب کرد. خر کنگ. “استیو واتس، منتقد می‌نویسد: «ماریو در مقابل دانکی کونگ از برخی جهات بسیار قدیمی احساس می‌شود. این بازی برای پخش در فواصل زمانی کوتاه طراحی شده است، که می‌تواند در یک هیبرید دستی مدرن کاملاً مناسب برای جلسات طولانی بازی، نابهنگام باشد. بهترین راه، تکرار لحظات هوشمندانه پلتفرمر پازلی است که پیشینیان خود را بسیار به یاد ماندنی کرده است، در حالی که بهبودهای بصری متمایز و ترفندهای کیفیت زندگی را در بر می گیرد که جذابیت آن را مانند قبل نشان می دهد. “

معاملات Mario vs. Donkey Kong


اطلاعیه ماریو در مقابل Donkey Kong در خرده فروشان بزرگ

باز هم، مگر اینکه بخواهید یک نسخه از آمریکای شمالی برای مجموعه خود دریافت کنید، ممکن است ایده خوبی باشد که با استفاده از نسخه وارداتی، چند دلار صرفه جویی کنید، زیرا این نسخه پشتیبانی انگلیسی را ارائه می دهد و بدون مشکل روی سوئیچ کار می کند. تنها سناریویی که ممکن است با مشکل مواجه شوید این است که DLC برای Mario vs. Donkey Kong اعلام شود. شما باید DLC را از فروشگاه الکترونیکی مرتبط با نسخه پایه بازی های سوییچ خریداری کنید. با این حال، DLC برای بازسازی مانند Mario vs. الاغ خیلی غیر طبیعی خواهد بود.

بخوانید  عملکرد گیمینگ کارت گرافیک ARC A750 اینتل در ۴۸ بازی مختلف

به دنبال معاملات Switch بیشتر هستید؟ Best Buy و Target هر کدام تعداد انگشت شماری از موارد انحصاری Nintendo Switch را با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسانند. آنها را در زیر بررسی کنید:

معاملات بازی Nintendo Switch در Best Buy

قیمت 30 دلار برای اعضای My Best Buy Plus/Total است. 40 دلار برای غیرعضو.

معاملات بازی Nintendo Switch در Target

یادداشت سردبیر: مقاله در 16 فوریه 2024 به روز شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر