این بازیگر بیگانه در فیلم The Mandelorin and Grogo بازی خواهد کرد

سیگورنی ویور بازیگر فیلم های بیگانه و آواتار قرار است با The Mandalorian و Grogu وارد دنیای جنگ ستارگان شود.

همین امروز بود که لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم The Mandalorian و Grogu را تایید و اعلام کرد و حالا طبق آخرین اخبار اخبار سینما و تلویزیوناولین بازیگران فیلم The Mandelorin and Grogo مشخص شدند. گزارش شده است که سیگورنی ویور در حال مذاکره با لوکاس فیلم برای بازی در فیلم های ماندالوریان و گروگو است. با این حال اطلاعاتی از بازی ویور در این فیلم از دنیای جنگ ستارگان در دسترس نیست، اما این خبر مشخص می کند که این فیلم در یک قدمی ساخت قرار دارد.

سیگورنی ویور بازیگر نقش اول آواتار 2 در حال لبخند زدن

Jon Favreau کارگردان، نویسنده و خالق سریال Mandalorian کارگردانی The Mandalorian و Grogo را بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید این فیلم امسال آغاز می شود و انتظار می رود پدرو پاسکال به نقش دین جارین در فیلم های ماندالوریان و گروگو بازگردد، اما او در حال حاضر قراردادی برای حضور در این فیلم ندارد و برنامه شلوغی دارد. پاسکال قرار است تابستان امسال برای ایفای نقش رید ریچاردز در نقش مستر شگفت انگیز در فیلم The Fantastic Four جلوی دوربین برود.

سیگورنی ویور بیشتر به خاطر بازی در نقش الن ریپلی در سریال Alien که در فیلم های Alien، Aliens، Alien 3 و Alien Resurrection بازی کرد، شناخته می شود. ویور سابقه حضور در دو قسمت از سریال آواتار را نیز دارد و در دو قسمت بعدی این مجموعه بازخواهد گشت. از دیگر نقش های ویور می توان به دو قسمت از شکارچیان ارواح، کابین در جنگل، خروج: خدایان و پادشاهان، چاپی و مدافعان اشاره کرد.

بخوانید  احتمال وجود دو نسخه ۱۶ و ۱۲ گیگابایتی از کارت گرافیک RTX 4080

ویور در حال حاضر در پشت صحنه فیلم The Gorge and Dust Bunny ساخته برایان فولر است. ویور همچنین سه بار برای بازی در فیلم های بیگانه، گوریل ها در مه و دختر کارگر نامزد جایزه اسکار شده است. فیلم Mandelorin and Grogo اولین فیلم جنگ ستارگان پس از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد تا سرانجام پس از ۷ سال طلسم را بشکند.

The Mandalorian and Grogu برای اکران در ۲۲ می ۲۰۲۶ برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر