این آخر هفته چه بازی کنیم: دو ماجراجویی آخرالزمانی

به هر حال Walking Dead پس از انتشار با استقبال خوبی روبرو شد و به سرعت به یک اثر واقعا موفق تبدیل شد. در حال حاضر می توانید نسخه کامل این بازی را تجربه کنید که شامل پنج قسمت اصلی می باشد و البته قسمت ویژه ای به نام 400 روز و فصل های بعدی بازی نیز منتشر شده است. The Walking Dead در زمان انتشار جوایز مختلفی از جمله بهترین بازی ماجراجویی مراسم تاس و بهترین بازی سال مراسم Spike را دریافت کرد و این یکی از آن آثاری است که هیچ وقت برای فهمیدن آن دیر نیست و قطعا می توانید از بازی آن لذت ببرید. آی تی.

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

برای اولین بازی این هفته، بیایید روزهای نیمه تمام استودیو جذاب Telltale و فصل اول The Walking Dead را به یاد بیاوریم که در روزگار خود سر و صدای زیادی به پا کرد و به عنوان یک اثر ماجراجویی متفاوت به تجربه ای ماندگار در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شد.

بازی Unforeseen Incidents ما را با شخصیتی به نام هارپر پندرل آشنا می کند که در کارهایی مانند تعمیر وسایل مختلف مهارت بالایی دارد. هارپر متوجه می شود که مردم شهر توسط یک ویروس مرموز و عجیب کشته می شوند و این بهانه ای می شود تا او به دنبال علت اصلی این مشکل بگردد. از همان ابتدا، داستان بازی به شکلی عجیب و مرموز آغاز می شود و همچنان غیرقابل پیش بینی است. فضای بازی که در بالا به آن اشاره شد نقش بسیار مهمی در تاثیرگذاری بیشتر داستان دارد. حوادث غیرمنتظره اصلاً یک بازی شاد و نشاط‌آور نیست و این در فضای سرد و حتی اغراق افسرده‌کننده‌اش خود را نشان می‌دهد. قابلیتی که شاید به مذاق عده ای خوش نیاید، اما واقعیت این است که بازی به خوبی حال و هوای آخرالزمانی خود را به این شکل به تصویر کشید و مواردی مانند موسیقی به انتقال این حس بهتر کمک کرد.

بخوانید  Beetlejuice 2 عنوان رسمی و تاریخ انتشار را بعد از روز کارگر دریافت می کند

مبارزه لی با واکر در بازی Walking Dead

دومین بازی هفته Unforeseen Incidents است که در سال 2018 منتشر شد و یک بازی ماجراجویی کلاسیک نقطه و کلیک است. این بازی همچنین فضایی آخرالزمانی و وهم انگیز دارد که از قضا یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن است.

از طرفی تصمیمات و تاثیر آن بر اتفاقات بازی جذابیت خاصی به تجربه Walking Dead بخشیده بود. در واقع، The Walking Dead را نمی توان یک تجربه ماجراجویی مشترک با محوریت حل پازل و حل معما در نظر گرفت و بار گیم پلی بازی، بیش از هر چیز، بر دوش تصمیم گیری ها و یک سری صحنه های کلیدی (QTE) است. ) و به خصوص موقعیت های تصمیم گیری بازی آنقدر خوب طراحی شده اند که همیشه چالش برانگیز هستند. آنها روحیه ای جذاب برای مخاطب ایجاد می کنند و پیچیدگی مناسب آنها از نظر تأثیری که بر رویدادها و رفتار شخصیت ها می گذارند واقعاً ارزشمند است.

در این قسمت از مقالات آخر هفته، چه بازی کنیم، به سراغ دو کتاب ماجراجویی رفتیم که هر دو حال و هوای آخرالزمانی دارند.

کلمنتاین در فصل اول The Walking Dead

بازی The Walking Dead: Season 1

جدا از ویژگی های داستانی، Unforeseen Incidents از نظر کلی گیم پلی و معما وضعیت خوبی دارد. معماهای بازی با تعامل با افراد یا اشیا حل می شوند و ویژگی مثبت اصلی آنها منطق و درجه سختی معقول آنهاست. یعنی معمولاً هر معما به روشی منطقی حل می شود و سطح چالش آن ها به گونه ای است که بازیکنان باتجربه ژانر ماجراجویی می توانند با کمی زمان و تفکر از لذت شیرین حل پازل و بازیکنان جدید لذت ببرند. راه حل مناسب را دریافت کنید. این ویژگی این امکان را فراهم می کند که بدون توجه به تجربه ای که در این سبک از بازی ها دارند، اتفاقات غیرقابل پیش بینی را به همه بازیکنان توصیه کند.

بخوانید  جزئیات جدید بازی Starfield از زبان تاد هاوارد
طبق معمول چهارشنبه‌ها، این هفته دو بازی را در قسمت دیگری از مقالات آخر هفته خواهیم دید. با توجه به شروع سری Last of Ace تصمیم گرفتم بازی های این هفته را به آثاری با حال و هوای آخرالزمانی اختصاص دهم. پس بدون توضیح بیشتر به سراغ معرفی بازی ها می رویم:

به طور کلی، Unforeseen Incidents از آن دسته بازی هایی است که اگر به آثاری با حال و هوای آخرالزمانی علاقه دارید، گزینه خوبی برای تجربه است و مطمئناً فضا و روند کلی آن شما را ناامید نخواهد کرد.

شخصیت اصلی فیلم حوادث غیرمنتظره

حتی قبل از بازی Walking Dead، استودیو Telltale روی بازی‌های چند قسمتی از جمله سری Sam & Max کار می‌کرد. این استودیو در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که در پی توافق با رابرت کرکمن، مجوز ساخت بازی بر اساس مجموعه کمدی Walking Dead را دریافت کرده و قصد دارد آثاری بر اساس آن تولید کند. پس از این قرارداد، کرکمن گفت استودیو Telltale در تولیدات قبلی خود ثابت کرده بود که تمرکز زیادی روی روایت یک داستان واقعا خوب دارد و این عاملی بود که اشتیاق آنها را به بازی‌های Walking Dead افزایش داد.

کرکمن در طول مراحل توسعه و به طور خاص، در نوشتن بازی، از نزدیک با Telltale همکاری کرد و استودیو از همان ابتدا سعی کرد یک تجربه واقعاً چشمگیر Walking Dead را ارائه دهد. برای این کار، Telltale از بازی‌هایی مانند Hui Rin الهام گرفت، اما به گفته یکی از نویسندگان بازی، الهام‌بخش اصلی آنها برای جنبه تأثیرگذار تصمیم‌ها، سری Copper Effect بود. همچنین سریال Game of Thrones که در آن زمان روزهای بسیار درخشانی را سپری می کرد برای گروه نویسندگی از این نظر مهم بود که در مدت زمان کوتاهی می توانستند شخصیت خاصی را به شکل ایده آل معرفی کنند و نویسندگان بازی نیز به این معناست که بتوان برای داشتن شخصیت هایی مانند این پول پرداخت کرد.

بخوانید  انواع فناوری محافظت از صفحه نمایش - زومیت

در هر صورت، نتیجه همه این موارد در نهایت منجر به ارائه یک تجربه داستانی بسیار خوب در بازی The Walking Dead شد و عوامل زیادی در رسیدن به آن سطح دخیل هستند. یکی از عوامل اصلی شخصیت پردازی بسیار مناسب شخصیت های بازی و رابطه بین آنهاست. این مشکل در درجه اول در رابطه بین شخصیت های لی و کلمنتاین دیده می شود و اتفاقاتی که بین این دو رخ می دهد با چنان ظرافت و کلاسی به تصویر کشیده می شود که تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب می گذارد.

به بازی حوادث پیش بینی نشده خوش آمدید

بازی حوادث غیر مترقبه