ایجاد یک استودیوی جدید توسط سازندگان سابق Forza Horizon

اگرچه این استودیو در حال حاضر تنها ده عضو دارد، اما براون قصد دارد در نهایت به 140 عضو برسد. باید منتظر اطلاعات اولین بازی این استودیو بود.

دیگر پیشکسوتانی که به استودیو می پیوندند عبارتند از: تام بوچر به عنوان تهیه کننده اجرایی و تهیه کننده ارشد سابق پلی گرند، گرت هاروود مدیریت محتوا فریزر استراکان مهندس صدا و مت کریون او سمت مدیر ارشد فناوری را دارد. همچنین الی مارشالمدیر طراحی سابق EA نیز به عنوان مدیر رابط کاربری/تجربه کاربری به استودیو پیوسته است.

مدیر هنری کارگاه بن پنروز اخیرا در Sharkmob بود، اما سابقه کار در Playground را هم دارد. مدیر اجرایی استودیو خانم هریندر سانگه این خواهد بود که تجربیات قبلی او در سگا هاردلایت و سومو لیمینگتون بوده است. آقای براون در مورد ایجاد این استودیو گفت:

“[در ۲۰۲۱] ما Forza Horizon 5 را منتشر کردیم که کار بر روی آن هیجان انگیز بود. با وجود اینکه سفر شگفت انگیزی به زمین بازی داشتم، متعجب بودم که بعدی چه خواهد بود. آیا به این شغل خوب و سرگرم کننده پایبند هستم یا به دنبال فرصت های دیگری هستم؟ این فرصت خودش را نشان داد. از من پرسیده شد که دیدگاه من برای یک استودیو جدید چیست؟ و خوشبختانه، من یک ایده در ذهن داشتم.”

تعدادی از سازندگان سری Forza Horizon Playground را ترک کردند تا استودیوی جدید خود را تشکیل دهند.

استودیو Playground Games شاهد خروج چندین عضو اصلی بود که استودیو را ترک کردند تا استودیوی خود را به نام Maverick Games ایجاد کنند. به گزارش Game Industry، این استودیو AAA از مایک براون، مدیر خلاق سری Forza Horizon مدیریت خواهد کرد. این استودیو مستقر در Leamington Spa، انگلستان، در حال کار بر روی یک بازی جهان باز جدید برای کنسول ها و رایانه های شخصی است.

بخوانید  بهترین فیلم های دنیل کریگ | ۲۲ اثر اکشن و هیجانی + امتیاز IMDB