اکنون می توانید نسخه رقابتی Wordle را بازی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



آیا هنوز یک چت گروهی Wordle فعال دارید، اما دریابید که هیجان شکست دادن دوستان/خانواده/همکارانتان در پازل های یکباره کافی نیست؟ نیویورک تایمز به تازگی ارائه کرده است گلف وردل، مجموعه ای از قوانین رقابتی برای Wordle با الهام از گلف، که در آن یک گروه می تواند به مدت 9 روز برای تاج گذاری یک استاد وردل قطعی رقابت کند.

به جای اعطای امتیازات بالاتر به حدس‌های قبلی، این نسخه رقابتی Wordle مبتنی بر گلف بوده است، جایی که هدف شما کسب حداقل امتیاز ممکن است. نیویورک تایمز اشاره می کند که Wordle کمی ساده تر از گلف واقعی است، به خصوص وقتی صحبت از “سوراخ در یک” می شود، که در گلف 12500 به یک شانس است، در حالی که شانس شما برای حدس زدن وردل فوراً فقط چند است. هزار به یک

درست مانند گلف واقعی، باید امتیازات خود را پیگیری کنید – NYT ابزار مفیدی را ارائه می دهد صفحه گسترده قابل دانلود برای این منظور، یا به سادگی می توانید آن را به صورت دستی یادداشت کنید.

برای بازی Wordle Golf، باید گروهی را جمع آوری کنید که همه موافق باشند که Wordle را برای 9 روز متوالی بازی کنند. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که نمرات خود را از هر روز جمع آوری کنید و برنده آن فردی است که در پایان کمترین امتیاز را کسب کند. امتیاز روزانه شما بر اساس تعداد حدس هایی است که برای تکمیل پازل انجام می شود، با جریمه های اضافی برای از دست دادن یک روز یا بهم ریختن پاسخ.

بخوانید  جرمی رنر در شرایط بحرانی اما پایدار پس از تصادف برف روبی