اکران فیلم بوگیمن استیون کینگ در سینماها به جای آنلاین

تحلیلگران فیلم این را یک پیروزی بزرگ برای نمایش فیلم های ترسناک کوچکتر در سینماها به جای پخش جریانی می دانند. همچنین گفته می شود فیلم لبخند نیز در این تغییر استراتژی نقش داشته است. این فیلم ترسناک ابتدا قرار بود در پارامونت پلاس پخش شود، اما پس از نمایش آزمایشی تغییر کرد. فیلم Smile که تنها با 17 میلیون دلار ساخته شد، پاییز امسال اکران شد و توانست بیش از 216 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

سوفی تاچر و کریس مسینا

فیلم ترسناک Boogie Man داستان دختر نوجوانی را دنبال می کند که با مرگ غم انگیز مادرش کنار می آید و حالا او و برادرش در خانه خود با موجود شیطانی روبرو می شوند که به دنبال عذاب آنها است و حالا باید اینطور باشد. دیر، باید مورد توجه عزاداران خود قرار گیرند. سوفی تاچر، کریس مسینادیوید دستمالچیان، مدیسون هو، ویویان لایرا بلر، مارین ایرلند و جینی وردین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Boogeyman حضور دارند.

پیش از این، دیزنی به دلیل عدم اکران فیلم Prey به طور انحصاری در سینماها مورد انتقاد قرار گرفته بود. در طول همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم‌های ترسناک بعد از فیلم‌های ابرقهرمانی به دومین ژانر تبدیل شده‌اند که مردم را به سینماها کشانده است. M3GAN یونیورسال جدیدترین فیلم ترسناکی است که در سینماها به نمایش درآمده و انتظار می رود از مرز 100 میلیون دلار عبور کند. ادامه فیلم ترسناک مگان نیز برای اکران در سال 2025 تایید شده است.

بربر فیلم دیگری از استودیوی قرن بیستم است که تابستان امسال اکران شد. این فیلم ترسناک که با بودجه ای کمتر از 10 میلیون دلار ساخته شد بیش از 45 میلیون دلار فروخت. منوی Searchlight Pictures نیز تاکنون بیش از 77 میلیون دلار فروخته است. راب سوجکارگردان Host، Dashcam و سه قسمت از Britannia، The Boogeyman را بر اساس فیلمنامه ای از مارک هیمننویسنده فیلم قو سیاه مسئولیت را بر عهده داشت.

بخوانید  ایکس باکس می خواهد بازی ها و خدمات خود را به پلی استیشن و نینتندو ارائه دهد

اکنون فیلم The Boogeyman در تاریخ 2 ژوئن 2023 (12 ژوئن 1402) اکران سینماها خواهد شد. گزارش شده است که Boogie Man در دسامبر گذشته یک نمایش آزمایشی داشت که نتایج آن به قدری مثبت و غافلگیرکننده بود که سازندگان فیلم تصمیم گرفتند در استراتژی و برنامه خود تجدید نظر کنند و به جای آن فیلم را در سرویس استریم Hulu منتشر کنند. برنامه این فیلم ترسناک را تغییر دهید.

استفان کینگ

فیلم Boogeyman با همکاری استودیوی قرن بیستم و استودیوی فیلم 21Laps برای پخش در Hulu ساخته می شد. این فیلم ترسناک بر اساس داستانی کوتاه به نام The Boogeyman اثر استفن کینگ و اکنون در جدیدترین ساخته شده است اخبار سینما و تلویزیون، برنامه اکران فیلم من بوگی تغییر کرده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که والت دیزنی و استودیو قرن بیستم تصمیم گرفتند فیلم The Boogeyman را به جای پخش زنده در Hulu در سینماها اکران کنند.

والت دیزنی تصمیم گرفت یک فیلم ترسناک بسازد The Boogeyman اثر استیون کینگ به جای Hulu در سینماها اکران خواهد شد.