اکتیویژن از بازی رومیزی Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد

در ادامه مطلب برایان پوپطراح بازی در مصاحبه ای با سایت Polygon توضیح داد که گیم پلی بازی Call of Duty: The Board Game به بازیکنان این امکان را می دهد که مخفیانه استراتژی خود را برنامه ریزی کنند و در نهایت همه چیز را همزمان روی نقشه پیاده سازی کنند. علاوه بر این، کارت های موجود در این عرشه دارای خطوط رنگی برای نشان دادن خط دید دشمن و تأکید بر نیاز به استراتژی مناسب هستند.

به گفته اکتیویژن، این بازی رومیزی با قیمت 50 دلار در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. توسعه دهندگان بازی Call of Duty: The Board Game قصد دارند پس از عرضه بازی، محتوای جدیدی از جمله شخصیت ها، سلاح ها، نقشه ها، حالت های زامبی مانند و کمپین های دو نفره را منتشر کنند.

اکتیویژن با همکاری دیگر توسعه دهندگان قصد دارد یک بازی تخته ای و رومیزی از سری Call of Duty منتشر کند.

اخیرا، اکتیویژن، ناشر سری Call of Duty، به همراه توسعه دهندگان دیگر از جمله Arcane Wonders و Evolution اعلام کرده است که یک بازی رومیزی Call of Duty را منتشر خواهد کرد. در ادامه، این ناشر با انتشار یک تریلر از بازی Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد و اعلام کرد که در سال 2024 وارد فروشگاه ها می شود. علاوه بر این، کمپین Kickstarter برای پذیرش پیش خرید این بازی از پاییز آغاز می شود.

Call of Duty: The Board Game یک بازی رومیزی استراتژیک است. بازیکنان نقش سربازان حرفه ای این سری را بر عهده خواهند گرفت و می توانند روی نقشه هایی که قبلا در تمامی نسخه های سری Call of Duty ظاهر شده اند، با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی دارای قطعاتی به عنوان مینیاتوری از شخصیت های نمادین Kalaf Duty و سلاح های آنها خواهد بود. به گفته اکتیویژن، ارزش تکرار این بازی به لطف سناریوهای متنوع و حالت های مختلف تعریف شده برای گیم پلی آن حفظ شده است.

بخوانید  Loki Season 2, Episode 3 Easter Eggs and Clues - 5 Things You Missed in "1893"

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آنها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.