اچیومنت عجیب بازی The Callisto Protocol برای تماشای تمام مرگ‌ها

بازی The Callisto Protocol، در تاریخ ۱۱ آذرماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. کارگردان بازی، گلن اسکافیلد خواهد بود. اسکافیلد خالق مجموعه‌ی Dead Space است. داستان بازی، در زندان Black Iron، در محلی به نام Callisto از سیاره‌ی مشتری جریان دارد. گیمرها، کنترل شخصیت جیکوب لی را بر عهده خواهند داشت. در جریان بازی، لی به‌دنبال راهی برای فرار از زندان، پس از هجوم بیگانگان می‌گردد.



منبع

سازندگان بازی The Callisto Protocol، اچیومنت جالبی در بازی قرار داده‌اند که برای به‌دست آوردن آن باید شجاعت لازم را داشته باشید.

یکی از دشمنان وحشتانک بازی The Callisto Protocol

جدیدترین ساخته‌ی استودیو استرایکینگ دیستنس، یک بازی ترسناک تحت عنوان The Callisto Protocol است. یکی از موارد برجسته‌ی بازی، وجود مرگ‌های هولناک بسیار در طول روند تجربه‌ی گیمر است. حالا اعلام شده که اچیومنت/تروفی جالبی در این بازی وجود دارد. اگر شما شجاعت لازم را داشته باشید و بتوانید همه‌ی صحنه‌های مربوط‌به مرگ در جریان بازی را ببینید، درنهایت یک اچیومنت/تروفی دریافت خواهید کرد.

مارک جیمز، مدیر فنی بازی در این‌باره گفت: «ما همزمان با توسعه‌ی بازی، در حال کار روی اچیومنت و تروفی‌ها هستیم و درواقع یک اچیومت هم در حال حاضر در [بازی] قرار دادیم که به واسطه‌ی دیدن تمامی مرگ‌ها به‌دست می‌آید. اکثر افراد می‌پرسند، بازی چه شکل و مدت زمان آن چقدر است؛ چند بار در آن خواهید مرد؟»

جیمز در ادامه تصریح کرد که مرگ‌ها در بازی متغیر خواهند بود (مثل اینکه شما در حال حمله کردن باشید، یا مورد حمله قرار بگیرید). در نتیجه، شاید در برخی از بخش‌های بازی که ممکن است تصادفا به درون یک توربین بیافتید، نیاز به تکرار مجدد بازی داشته باشید. او در ادامه در رابطه با وجود مرگ‌های بسیار زیاد در بازی توضیحاتی ارائه کرد:

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی را باید دید؟ | از کودک متحرک آب و هوا تا برزخ
شخصیت بازی The Callisto Protocol

«در حال حاضر این [مرگ‌های درون بازی] تبدیل به امضاء ما شده است. در پایان هر تریلر، یک مرگ ویژه و برجسته داریم. نمی‌خواهیم مرگ را در بازی به‌عنوان یک تنبیه ببینید. بلکه می‌خواهیم از اشتباهات خودتان درس گرفته و همینطور یک مقدار با چگونگی مردن خودتان در بازی سرگرم شوید.

هر هیولا، روش خاص خودش را برای کشتن شما دارد. خطرات محیطی هم به همان اندازه که شما را تهدید می‌کنند، برای دشمن شما هم خطرناک هستند. در یکی از تریلرها، کاراکتر بازی [برای فرار از دشمن] به سمت یک فن می‌رود و در چنین مواقعی که شما از دست دشمنان خود فرار می‌کنید، باید بیشتر مراقب باشید، چرا که خطر کشته شدن شما در اینگونه مواقع [در اثر خطرات محیطی] بسیار بیشتر از زمانی است که در مقابل دشمن خودتان ایستادگی می‌کنید.»

در پایان، از جیمز درباره‌ی تعداد مرگ‌های درون بازی سؤال شد و او گفت که تیم سازنده قصد ندارد که الان این موضوع را لو بدهد.