اپیزودهای آینده انیمه NieR Automata به تعویق افتاد

در حال حاضر زمان خاصی برای پخش مجدد انیمه NieR Automata اعلام نشده است و پخش این انیمه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است و تنها عنوان شده که این انیمه در آینده باز خواهد گشت. یوی ایشیکاوا به عنوان 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو به عنوان ماژول 042، کائورو آکیاما به عنوان پاد 153، آتسومی تانیزاکی مثل لیلی آیاکا سوا به عنوان A2، تاتسوهیسا سوزوکی مثل حوا، دایکو نامیکاوا در نقش آدم و آئوی یوکی آنها در نقش پاسکال بخشی از صداپیشگان انیمه NieR: Automata Ver1.1a هستند.

پس از پخش قسمت سوم انیمه NieR Automata، اعلام شد که قسمت های بعدی این انیمه به دلیل مشکلات ناشی از کووید-19 تا مدتی نامعلوم به تعویق افتاده است.

به تازگی قسمت سوم انیمه NieR Automata منتشر شده است که اقتباسی مستقیم از بازی با همین نام است اما حالا با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیونطرفداران این مجموعه انیمیشنی برای تماشای بقیه قسمت های آن باید کمی بیشتر صبر کنند. چون خبرهای ناامید کننده ای برایشان منتشر شده است. استودیو A-1 Pictures اعلام کرده است که به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در ژاپن، پخش قسمت های بعدی انیمه Nier: Automata Ver1.1a به تعویق افتاده و در زمان دیگری پخش خواهد شد.

انیمه NieR Automata داستان شخصیتی به نام 2B را دنبال می کند که یک ربات انسان نما مبارز است که به همراه 9S ماموریتی از سوی سازمان YoRHa برای جستجوی زمین و کمک به نیروهای مقاومت به او محول می شود. ریوجی ماسویامابعد از اینکه کارگردان انیمیشن باران مسئولیت نوشتن فیلمنامه، تهیه استوری بورد و کارگردانی انیمه Nier: Automata Ver1.1a و تارو یوکوکارگردان و سازنده سری بازی های Nier به ماسویاما در نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این انیمه کمک کرد.

بخوانید  Speedrunner رکورد جهانی Super Mario Galaxy 2 را در AGDQ 2023 به نام خود ثبت کرد