اولین شات الیجا وود در فصل دوم سریال جلیقه زردها منتشر شد

تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شده است که در آن الیجا وود برای اولین بار در کنار کریستینا ریچی دیده می شود.

پخش فصل دوم سریال جلیقه زردها از 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، سریال Yellowjackets برای فصل سوم و اکنون در آخرین فصل تمدید شده است اخبار سینما و تلویزیونتصویر جدیدی از فصل دوم سریال جلیقه زردها منتشر شد. در اسنپ شات جدید فصل دوم سریال جلیقه زردها شاهد حضور الیجا وود در کنار کریستینا ریچی بازیگر نقش میستی هستیم. وود نقش والتر، کارآگاه و شهروند برجسته ای را بازی می کند که میستی را در زمان حال به چالش می کشد. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

داستان جلیقه زردها از سال 1996 آغاز می شود، زمانی که یک تیم فوتبال از نیوجرسی برای شرکت در مسابقات ملی به سیاتل پرواز کرد، اما در حین پرواز بر فراز کانادا، هواپیما در منطقه ای خالی از سکنه سقوط کرد و اعضای تیم به مدت 19 ماه سرگردان شدند. آنها برای زنده ماندن تلاش می کنند. این سریال داستان دیوانه و آدمخوار شدن آنها را روایت می کند و همچنین زندگی آنها را در سال 2021 دنبال می کند.انتظار می رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال جلیقه زردها نیز در 10 قسمت تولید شود.

الیجا وود با کریستینا ریچی در فصل دوم جلیقه زردها

ملانی لینسکی، سوفی نیلیس، تاونی سایپرس، جاسمین ساوی براون، ژولیت لوئیس، سوفی تاچر، کریستینا ریچی، سامی هنسی، استیون کروگر، وارن کول، جک دیپیو، کارلوس سانز، کورتنی ایتون، لیو هیوسون، لورن آمبرویز، قلعه سیمون، الیجا وود و نوح جسی آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل دوم سریال جلیقه زردها هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین اشلی لایل و بارت نیکرسون آنها مسئول اجرای سری جلیقه زردها هستند.

بخوانید  سقوط امپراتوری ۳۲ میلیارد دلاری؛ وقتی «نهنگ کریپتو» با آینده خود شیریاخط بازی کرد