اولین تریلر فیلم Hellboy: The Crooked Man پر از مرگ، شیاطین و اسلحه های بزرگ است.

اولین تریلر فیلم Hellboy: The Crooked Man به صورت آنلاین منتشر شد و این بار شخصیت معروف کتاب های مصور با بازی مایک میگنولا به جنوب آمریکا می رود تا با نیروهای شوم آپالاشیا روبرو شود. جک کیسی از 12 استرانگ کت نمادین و دست راست سرنوشت خود را برای این ماجراجویی جدید با بازی پسر جهنمی به تن می کند و اولین تریلر به فیلمی بسیار ترسناک تر از فیلم های پسر جهنمی اشاره می کند.

تصور کنید پسر جهنمی و دفتر تحقیقات و دفاع ماوراء الطبیعه وارد یکی از فیلم‌های مردگان شیطانی سام ریمی شوند، پس از نمایش آن در اینترتینمنت ویکلی، ایده خوبی در مورد آنچه که در تریلر آن انتظار دارید خواهید داشت.

در دهه 1950، پسر جهنمی: مرد کج بر اساس مینی سریال کمیک به همین نام ساخته شده است و مامور BPRD را می بیند که شیطان خطرناکی را که برای شیطان روح جمع می کند، ردیابی می کند. این اولین فیلم پسر جهنمی از زمان ریبوت 2019 است که در باکس آفیس بمباران شد و به هر شانسی برای دریافت چراغ سبز دنباله ای پایان داد.

در کنار کیسی – که اکنون سومین بازیگر پسر جهنمی بعد از ران پرلمن و دیوید هاربر است – در این فیلم آدلین رودولف به عنوان یک مامور تازه کار BPRD و همچنین جفرسون وایت، لیا مک نامارا، هانا مارگتسون و مارتین باسیندیل بازی می‌کنند.

این فیلم توسط میگنولا و کریستوفر گلدن نوشته شده است و برایان تیلور (کرانک) کارگردانی آن را بر عهده دارد. Hellboy: The Crooked Man از مارس تا می 2023 در بلغارستان فیلمبرداری شد و تاریخ اکران آن هنوز تایید نشده است.

بخوانید  مکس اولین پخش جریانی را برای Dune: Part Two آماده می کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر