اولین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد

پارامونت پیکچرز امشب اولین تریلر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را منتشر کرد.

دانلود از آپارات

اولین پوستر برای Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem قرار است در 4 آگوست 2023 (13 اوت 1402) اکران شود.

در خلاصه داستان Teenage Mutant Ninja Turtles آمده است: لاک پشت های جهش یافته پس از سال ها پنهان شدن از دنیای انسان ها، برادران لاک پشت تصمیم گرفته اند با انجام کارهای ابرقهرمانی و پذیرفته شدن به عنوان نوجوانان عادی، دل مردم نیویورک را به دست آورند. دوست جدید آنها آوریل اونیل قرار است به آنها کمک کند تا با یک سندیکای جنایتکار بدنام مبارزه کنند، اما آنها به زودی با ارتشی از دشمنان جهش یافته روبرو می شوند. در زیر می توانید اولین پوستر انیمیشن جدید Teenage Mutant Ninja Turtles را مشاهده کنید:

نیکلاس کانتو، میکا ابی، شامون براون جونیور، برادی نون، جکی چان، ایو ادبیری، ست روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز برن، آیس کیوب، پست مالون، پل راد، مایا رودولف، ناتاشیا دیمیتریو و جیانکارلو اسپوزیتو، بین دیگران. بازیگرانی هستند که صداپیشه انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem هستند. Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos به کارگردانی جف رو بر اساس فیلمنامه ای از برندان اوبراین ساخته شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد. کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا را منتشر کرده است که در آن شاهد برخی از اتفاقات این انیمیشن مورد انتظار و همچنین سبک هنری متفاوت آن با دیگر نسخه های این مجموعه محبوب و دوست داشتنی هستیم. اگرچه تریلر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی گذارد، اما نمای کلی خوبی از Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را ارائه می دهد:

بخوانید  هیدئو کوجیما مایکروسافت را تحسین کرد