اولین بازی بیسبال کنسول EA در بیش از 10 سال اخیر اکنون در دسترس است و هیچ ریزتراکنشی ندارد.

این بازی برای PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One، Switch و PC در دسترس است. مشترکین EA Play می توانند بازی را قبل از خرید با یک دوره آزمایشی 10 ساعته امتحان کنند.

این ترس‌ها بی‌اساس بودند، زیرا Super Mega Baseball 4 هیچ تراکنش کوچکی ندارد (اگرچه مردم می‌توانند پول واقعی را برای خرید استادیوم‌هایی که با نسخه‌های برتر بازی ارائه می‌شوند خرج کنند). Super Mega Baseball 4 50 دلار قیمت دارد که 5 دلار بیشتر از قیمت راه اندازی Super Mega Baseball 3 در سال 2020 است.

پس از بیش از یک دهه غیبت، EA Sports به تجارت بازی های بیسبال کنسول بازگشته است. Super Mega Baseball 4 سبک وزن و آرکید، از نرم افزار Metalhead EA، اکنون بر روی کنسول و رایانه شخصی در دسترس است.

از سوی دیگر، نسخه Ballpark 60 دلار قیمت دارد و شامل سه استادیوم اضافی است. اولین، Peril Point، در حال حاضر منتشر شده است، با Ciudad de Colores (ژوئیه) و Castillo Arena (اگوست) بعدا.

از نظر حالت‌ها، بازیکنان می‌توانند به لیگ‌های نمایشگاه، امتیاز، مسابقه پرچم، فصل و لیگ آنلاین دسترسی داشته باشند. از نظر به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی، بازی مواردی مانند پیاده‌روی خودکار و دونده، بازیکنان دو طرفه، و استخرهای عامل آزاد قابل تنظیم و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

EA قبلاً فرنچایزهای بیسبال مانند Triple Play و MVP Baseball را منتشر کرده بود.

EA گفت که به نظر می رسد بزرگترین به روز رسانی Super Mega Baseball 4 بسته ارائه آن باشد که بزرگترین به روز رسانی آن بخش در تاریخ این سری است. بازیکنان می‌توانند انتظار انیمیشن‌ها و وفاداری بصری بهتر و همچنین صدای بهبود یافته را داشته باشند.

بخوانید  بدترین سلاح های Call Of Duty که تا به حال رتبه بندی شده است

طرفداران مدتی منتظر بودند، زیرا Super Mega Baseball 3 با تاخیر COVID-19 در سال 2020 منتشر شد. Metalhead در سال 2021 توسط EA خریداری شد و برخی نگران بودند که نسخه بعدی این سری برخی از اقدامات تجاری EA را اضافه کند. . . .

Super Mega Baseball 4 دارای بازیکنان واقعی بیسبال بازنشسته دیوید اورتیز و خوزه باوتیستا و همچنین اسطوره های بازی مانند بیب روث، هنک آرون و رندی جانسون است. این بازیکنان واقعی به فهرستی از شخصیت‌های خیالی می‌پیوندند، مانند شخصیت طنز آمیز “Hammer Longballo”.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که EA به تازگی در حال بازگشت به بیس بال در کنسول است، سری MLB Tap Sports Baseball این ناشر برای سال ها بر روی تلفن همراه اجرا می شود.

Super Mega Baseball 4 همچنین دارای یک “لیگ کلاسیک سازندگان” است که شامل شخصیت های بیسبال دنیای واقعی مانند Jomboy Media، Mighty Goat، Shelfy و Fuzzy است.