اولین بازیگران فیلم جدید سایلنت هیل مشخص شدند

مهرماه امسال بود کونامی رسما ساخت فیلم جدیدی بر اساس سری بازی های Silent Hill با نام Return to Silent Hill را تایید و اعلام کرد و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین بازیگران فیلم جدید Silent Hill مشخص شدند. جرمی اروین بازیگر فیلم War Horse و Mamma Mia! Here We Go Again با بازی هانا امیلی اندرسون که سابقه بازیگری در Dark Phoenix و Jigsaw را دارد، دو بازیگری هستند که برای بازی در Return to Silent Hill قرارداد امضا کرده اند.

هنگامی که جیمز به اعماق تاریکی فرود می‌آید، با چهره‌های ترسناک آشنا و جدید روبرو می‌شود و شروع به زیر سوال بردن سلامت عقل خود می‌کند و در تلاش برای درک واقعیت برای نجات عشق گمشده‌اش است. فیلم Silent Hill که در سال 2006 اکران شد توانست بیش از 100 میلیون دلار در گیشه بفروشد. در دنباله فیلم Silent Hill: Revelation به کارگردانی M. J Bassett، دنباله Silent Hill در سال 2012 اکران شد و تنها 56 میلیون دلار فروخت.

کونامی اخیراً اولین بازیگران فیلم Return to Silent Hill را برای ایفای نقش های اصلی استخدام کرده است.

جرمی اروین و هانا امیلی اندرسون

ددلاین گزارش داد که فیلمبرداری و تولید فیلم جدید Silent Hill در آوریل 2023 (آوریل 1402) آغاز خواهد شد و فیلمبرداری این فیلم در آلمان و اروپای شرقی انجام خواهد شد. کریستوفر گانز، کارگردان فیلم 2006 Silent Hill کارگردانی Return to Silent Hill را بر عهده دارد. علاوه بر این، گانز مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم جدید Silent Hill را با ساندرا ووئن بر عهده داشت که سابقه همکاری در نوشتن فیلمنامه Beauty and the Beast و ویلیام جوزف اشنایدر را دارد.

بخوانید  The Last Of Us Season 2 Production Start Date Revealed
این فیلم ترسناک قرار است بر اساس بازی Silent Hill 2 تولید و منتشر شود و Return to Silent Hill نیز به عنوان دنباله مستقیم اولین فیلم Silent Hill شناخته می شود. بازگشت به سایلنت هیل داستان جیمز را دنبال می‌کند که پس از جدا شدن از عشق زندگی‌اش، تبدیل به مردی شکسته شد. زمانی که نامه مرموزی از سایلنت هیل برای جستجوی او در این شهر دریافت می کند، به زودی متوجه می شود که شهر توسط یک شیطان ناشناس تسخیر شده و کاملاً تغییر کرده است.