اوانجلین لیلی فیلم اسپین‌آف خود یعنی Wasp را می‌خواهد

وقتی رندال پارک این سوال را به او داد، لیلی پاسخ داد: “این یک سوال عالی است. شما ممکن است مهمترین سوال روز را پرسیده باشید.” با لبخندی بزرگ روی صورتش، سپس به سمت فیگی که پشت سر او روی صحنه نشسته بود، برگشت. “و من این سوال را در بالا به تعویق می اندازم.”

وقتی از لیلی در مورد امکان فیلم مستقل Wasp پرسیده شد، عملاً گیج شده بود.

Feige گفت: «فرصت‌ها در MCU بی‌پایان هستند، همانطور که در Multiverse هستند، بنابراین باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

اما این تغییر نیازی به حذف لیلی ندارد. بالاخره «زنبور و نیش» صدای خاصی دارد.

“فقط FYI، اگر این فرصت پیش بیاید، من کاملا مجهز و آماده برای رفتن هستم!”

Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ 17 فوریه به طور انحصاری در سینماها اکران می شود. این به طور رسمی مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول را آغاز می کند که شرور اصلی جدید فرنچایز، کانگ فاتح، پس از استقرار اولیه اش در لوکی، در آن حضور دارد. فصل 1.

فایگی که به هیجان آشکار لیلی می‌خندید، اظهاراتی بسیار مبهم و کلی کرد که نشان‌دهنده چشم‌انداز لیلی برای تیتر یک فیلم جداگانه‌اش نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در کنفرانس مطبوعاتی Ant-Man and the Wasp: Quantumania در روز سه شنبه، اوانجلین لیلی پاسخ داد. خیلی با هیجان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه Wasp فیلم خود را بدون Ant-Man می‌سازد. اما زمانی که لیلی این سوال را مطرح کرد، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، دقیقاً آن شعله‌ها را برانگیخت.

بخوانید  راک استار احتمالا پشتیبانی از Red Dead Redemption 2 را متوقف کرده است

شور و شوق لیلی به هیچ وجه با این کار کاسته نشد، قبل از اینکه گروه به سؤال بعدی برود یک بار دیگر تشدید شد.

اوانجلین لیلی در سه فیلم Ant-Man نقش هوپ ون داین/زنبور را بازی کرد و همچنین در نبردی بزرگ در پایان Avengers: Endgame شرکت کرد و انتظار می‌رود که او در آینده نیز درگیر آن باشد. تصور اینکه سریال Ant-Man برای تمرکز بر یک قهرمان جدید، مانند چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا، تکامل یابد، سخت نیست. اما دختر Ant-Man، Cassie Lang، قهرمان معروف به Stinger یا Stature در کمیک ها، با بازی کاترین نیوتن در Quantumania، نامزد محتمل تری برای انتقال است.