انیمیشن Mushoku Tensei برای فصل سوم تمدید شد

استودیو Bind با انتشار پوستر و تیزر این انیمیشن را اعلام کرد موشوکو تنسی: تناسخ بیکاران برای فصل سوم تمدید شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونانیمه Mushoku Tennessee با فصلی دیگر بازخواهد گشت. استودیو بین اعلام کرد که انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation برای فصل سوم تمدید شده است و به همین دلیل تیزر کوتاهی را به اشتراک گذاشت تا طرفداران را از ادامه داستان انیمه قبل از پخش قسمت پایانی فصل دوم هیجان زده کند. . امشب می توانید تیزر زیر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط Rifujin no Magonote است. داستان زندگی Rodeus Grirat را دنبال می کند که در خانواده ای اصیل و قدرتمند متولد شد. با این حال، این اولین زندگی او نیست. رودئوس در زندگی اول خود فردی ناامید بود و بیشتر وقت خود را در اتاقش تنها می گذراند و در نهایت در یک تصادف جان خود را از دست داد.

اما مرگ پایان سفر او نبود، زیرا او دوباره در دنیایی فانتزی و حماسی متولد شد تا به عنوان یک کودک اعجوبه و جادوگر به زندگی خود ادامه دهد. رودئوس با دست نخورده بودن خاطرات زندگی گذشته خود، قول می دهد که با استفاده از قدرت های شگفت انگیزی که دارد، تمام آن سال های ناامیدی را با یک زندگی کامل و پویا در این زندگی جدید جایگزین کند. در زیر می توانید اولین پوستر فصل سوم انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation را مشاهده کنید:

موشوکو تنسی: پوستر فصل سوم Reincarnation of the Unemployed

مانگای موشوکو تنسی دارای 25 نسخه بوده و بین سال های 2012 تا 2015 منتشر شده است. ما همچنین نسخه لایت رمان آن را در 24 نسخه نوشتیم و بین سال های 2014 تا 2022 پخش آن را تماشا کردیم. فصل اول انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation در 23 قسمت تولید شد که شاهد پخش آن در دو قسمت 11 و 12 قسمتی در طول سال 2021 بودیم.فصل دوم انیمه Moshoku Tensei: Idle Reincarnation در 24 قسمت تولید شد. علاوه بر یک قسمت OVA، برای پخش اولین قسمت از 13 قسمت در تابستان 2023 و 12 قسمت دیگر در فصل دوم بهار امسال پخش خواهد شد. آخرین قسمت برای پخش امشب شد.

بخوانید  Highly Rated Samsung Gaming Monitors Are Up To $500 Off At Amazon

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر