انیمیشن شرک 5 به صورت دستی انجام شده امکان تولید اسپین آف خر

این اولین بار نیست که صحبت از اسپین آف شخصیت های شرک می شود. فیلم Puss in Boots با صدای آنتونیو باندراس برای اولین بار در سال 2011 اکران شد و بیش از 500 میلیون دلار فروخت. همچنین در سال 2022 انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish که در ادامه انیمیشن Puss in Boots دنبال می شود روی پرده رفت که مورد تحسین مردم و منتقدان قرار گرفت و حتی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد. از سال.

شرک و الاغ

پس از انتشار خبر تولید Toy Story 5، حالا یکی دیگر از انیمه های بسیار محبوبی که طرفداران سال ها منتظر آن بودند، ساخت قسمت جدید تایید شد. کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن به ورایتی تایید کرد که انیمیشن Shrek 5 در دست ساخت است و تمامی بازیگران اصلی حضور خواهند داشت. مطمئناً، آنها هنوز در حال مذاکره با آنها هستند، اما او می گوید که همه آنها آماده هستند تا در شرک 5 برگردند.

این خبر در جریان کنفرانس خبری انیمیشن The Super Mario Bros اعلام شد. فیلم سینما اعلام شده است که در روز جمعه این هفته منتشر خواهد شد. البته با وجود اینکه دریم ورکس تهیه کننده اصلی انیمیشن این شرکت است، ملداندری یکی از همکاران خلاق در استودیوی انیمیشن سازی استیون اسپیلبرگ و جفری کاتزنبرگ به حساب می آید.

این فیلم همچنین نشان دهنده حضور نادری از کامرون دیاز، صداپیشه شخصیت فیونا است که از سال 2014 تقریباً بازنشسته شده است و در فیلم جدیدی بازی نکرده است. از سوی دیگر، ادی مورفی که پیش از این تمایل خود را برای بازگشت در نقش خر ابراز کرده بود، بار دیگر صداپیشگی شخصیت محبوب Donkey Shrek را بر عهده دارد. ملداندری همچنین به احتمال یک اسپین آف بر اساس شخصیت خر اشاره کرد و گفت که این شخصیت قطعا می تواند به تنهایی یک فیلم را هدایت کند.

بخوانید  تاریخچه مدل سازی شیائومی و اپل در iOS. آیا زمان آن رسیده است که MIUI مستقل باشد؟

ساخت انیمیشن Shrek 5 با حضور تمامی بازیگران اصلی این انیمیشن قطعی شد. همچنین ممکن است یک اسپین آف بر اساس خر شرک تولید شود.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر