انویدیا همچنان در حال بررسی مشکل کابل کارت گرافیک RTX 4090 12VHPWR است.

کانکتور 12VHPWR

در حال حاضر مشکل اصلی کابل های 12VHPWR جدید ناشناخته است، اما بسیاری از کارشناسان می گویند مشکل به کیفیت پایین کانکتورها و اتصال بد است. انتظار می‌رود که انویدیا در نهایت بیانیه‌ای رسمی در مورد این موضوع بدهد و علت اصلی را با کاربران به اشتراک بگذارد.

اکنون کیت گورو به عنوان سخنگوی انویدیا در بیانیه ای جدید اعلام کرده است که تیم سبز همچنان در حال بررسی این موضوع است. با توجه به توضیحات وی، این شرکت به همراه شرکای تجاری خود به طور کامل به حمایت مصرف کنندگان خود پایبند بوده و در صورت نیاز کالاهای معیوب را مرجوع خواهند کرد. وی گفت: ما به ارزیابی گزارش ها ادامه خواهیم داد، اما در حال حاضر جزئیاتی برای ارائه وجود ندارد. انویدیا و شرکای تجاری آن متعهد به حمایت از مشتریان خود هستند و انویدیا روند بازگشت سریع محصولات معیوب را تضمین می کند.”

انویدیا قبلا اعلام کرده بود که در حال بررسی جوانب مختلف این موضوع است و به زودی نتایج را اعلام خواهد کرد. با این حال، این شرکت تا حد زیادی در مورد تعداد فزاینده گزارش هایی که یکی پس از دیگری منتشر شده اند، سکوت کرده است.

از زمانی که انویدیا کارت گرافیک RTX 4090 را وارد بازار کرد، گزارش هایی مبنی بر مشکل احتمالی کابل و کانکتورهای الکتریکی این کارت در رسانه های مختلف گزارش شده است. مشکلی که در بسیاری از موارد منجر به ذوب شدن کانکتور 12VHPWR و کابل های آن به دلیل تولید حرارت زیاد در سیستم بودند.

بخوانید  تصاویر جدید Thunderbolts ظاهر جدید شخصیت ها را به نمایش می گذارد

سخنگوی انویدیا مجدداً با اشاره به مشکل خراب شدن کانکتورهای 12VHPWR به دلیل گرمای تولید بالا، به مشتریان اطمینان داد که می توانند سریعاً محصول معیوب را بازگردانند.