انواع آب شیرین کن کدامند ؟

به واسطه کسب اطلاعاتی در خصوص دستگاه های تصفیه آب، می توانید با عملکرد آنها آشنا شده و به راحتی بهترین نوع آن را برای مصرف انتخاب کنید در این بخش برخی از انواع این فیلتر ها را معرفی می کنیم. دستگاه های صفیه آب خانگی از چندین فیلتر برخوردار بوده که آب را با عبور دادن از مراحل مختلف در حجم های کم برای مصارف خانگی به صورت دقیق و جزیی پاکسازی کامل کرده و کاملا قابل شرب می سازند. خیلی وقت ها کیفیت همین مراحل ذکر شده نیز به علت های گوناگون با ابهام همراه است. از جمله مزایای دستگاه های این برند نحوه عملکرد، کمصدا بودن و مصرف برق پایین است که همواره رضایت مصرف کننده را به همراه داشته است. چرا که ممکن است عواقب خطرناکی برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین این برند دارای قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بسیار مقرون به صرفهای نسبت به سایر مارک ها است. در صورتی که منبع آب مصرفی شما چاه، رودخانه و امثال این ها باشد، دستگاهی که برای این منظور استفاده می شود باید شامل فیلترهای مناسب و سیستم تصفیه قدرتمندتری نسبت به دستگاه های خانگی باشد. هنگام خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب، مطمئن شوید که دارای یک کنترلر TDS است که تعداد مواد جامد محلول در حال حذف را کنترل می کند و مواد مغذی مانند فلوراید را در مقادیر مناسب حفظ می کند. مینروا فیلتر با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی شما را در امر انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی همراهی کرده است و در حال حاضر نیز، تیم حرفهای مینروا فیلتر با کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازند. این مجموعه در کشور تایوان فعالیت دارد و با اینکه نسبت به سافت واتر از سابقه کمتری برخودار است اما توانسته روش های مختلف تصفیه آب از جمله RO را روی دستگاه های خود پیاده کند و به یکی از برندهای پرفورش و قدرتمند تبدیل شود.

قیمت فیلتر تصفیه آب

اما دستگاه تصفیه آب بدون پمپ،RO دارد. دستگاه تصفیه آب یو اف، از دسته دستگاههای بدون پمپ و مخزن ارزان قیمت هستند که کاملاً آب را تصفیه نمیکنند و تنها به تمیز کردن آب، حذف کلر از آن و تصفیهی املاح درشت نظیر شن و ماسه و گل و لای میپردازند و عمدتاً از سه مرحلهای تا شش مرحلهای در بازار عرضه میگردند. درجه سختی آب های مختلف در ابتدای کار تصفیه متفاوت است و بر اساس درجه مورد نظر کار سختی گیری انجام می گیرد. پس از طی این مراحل که در اینجا بطور کاملا مختصر به آن اشاره کردیم، آب قابل شرب به لوله های شهری وارد می گردد و در دسترس شهروندان قرار می گیرد. این مرحله در حقیقت برای رفع آلودگی های بیولوژیک و شیمیایی آب است و می تواند از مراحل مختلفی برخوردار باشد.

بخوانید  خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ، باید تمامی این موارد را در دستگاه مربوطه ، بررسی نمایید . از بین برندها باید دو برند دستگه تصفیه آب سی سی کا و دستگاه تصفیه آب سافت واتر را معرفی کرد. این فیلتر نیز همچون فیلتر دوم از کربن اکتیو ساخته شده است و محل قرار گیری آن حتما باید بعد از فیلتر ممبران باشد. از جمله زیرمجموعه های مطرح این شرکت که دستگاه های تصفیه آب آن نیز در ایران بسیار بفروش میرسد، آکوا پرو است. آکوا یا آکوا تک نوعی شرکت تحقیق و توسعهی دستگاههای تصفیه آب است که تکنولوژی لازم برای ساخت دستگاه تصفیه آب را در اختیار زیرمجموعه هایش قرار داده است.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

فیلتر الیافی به عنوان فیلتر مرحله اول تصفیه آب خانگی برای حذف گل و لای ، شن وماسه در نظر گرفته می شود فیلتر های الیافی تصفیه آب از مواد پلی پروپیلن ساخته می شود فیلتر الیافی تصفیه آب خانگی در داخل محفظه ای شیشه ای یا مات بنام هوزینگ قرار می گیرد اندازه روزنه های فیلتر الیافی تصفیه آب حدودا 5 میکرون می باشد بعبارتی ذرات بزرگتر از از 5 میکرون توان عبور از فیلتر الیافی را ندارند ارتفاع فیلتر مرحله اول تصفیه آب خانگی 10 اینچ می باشد. همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی نسبت به مدل های کشورهای دیگر بسیار ناچیز و مقرون به صرفه است. البته این مدل ها نسبت به انواع خانگی از قیمت بالاتری برخورداراند و هزینه نگهداری از آنها کمی بالا است. به همین دلیل، سیستم های تصفیه بزرگ دولتی آب از روش های مختلف تصفیه آب استفاده می کنند . كمي مطالعه در خصوص توليد كننده برخوردار باشد تا بتوان یک دستگاه تصفيه آب.

بخوانید  یوسی پابجی، خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG آسان جم | 1gamer

لیست فیلتر های تصفیه آب آب های آشامیدنی هر چقدر هم بواسطه آب شهری تصفیه شوند، به اندزه ای که باید تصفیه نمی شوند. به بیان دیگر ؛ مواد معدنی وجود دارد که باید و نباید در آب آشامیدنی و آب مصرفی وجود داشته باشد. مصرف آب تصفیه شده تاثیر زیادی در بهبود ظاهر فرد دارد. فیلترهای مرحله اول دستگاه وظیفه حذف آلاینده های فیزیکی آب مانند : گل ولای و شن و ماسه را از آب را برعهده دارند، سپس فیلتر کربن پودری و کربن بلاک که دارای الیافی از جنس مواد طبیعی مانند پوسته نارگیل هستند رنگ، طعم و بوی نامطبوع آب را بهبود میبخشند. اما پس از برداشتن آب نارگیل از آن، پوسته های نارگیل به زباله های زیادی تبدیل شد ، با استفاده از این پوسته ها و تبدیل آنها به کربن فعال، آقای لی توانست منبعی از فیلتر کربن فعال برای تصفیه آب فراهم کند و تایوان را از واردات پوسته نارگیل بی نیاز کند.

آبی که ما امروزه می نوشیم، از منابع مختلفی همچون آبهای زیر زمینی، چشمهها و رودخانهها خرید دستگاه تصفیه آب تامین می شود. این دستگاهها مدلهای مختلفی دارند که از جمله آنها میتوان به دستگاه تصفیه آب سر شیری، بدون پمپ و مخزن و تصفیه آب زیر سینکی اشاره کرد. کار بعدی که باید روی آب انجام شود که قابل شرب گردد، اصلاح طعم و بوی آن است. ضمانت کیفیت دستگاه نکته ی بسیار مهمی است که قبل از خرید باید از آن اطمینان پیدا کنید. بسیاری از کاربران گزارش دادند که پس از نصب فیلتر در حمام خود ، ریزش مو آن ها متوقف شده و پوستشان نرمتر شده است .

قیمت دستگاه تصفیه آب

افراد به کمک این دستگاه ها می توانند به گونه دقیق تری روی کیفیت آبی که می نوشند، نظارت داشته باشند. فیلتر تصفیه آب برای حذف آلاینده ها و املاح مضر ساخته می شود طرز کار هر فیلتر متفاوت می باشد عمر فیلتر های تصفیه آب نیز به کیفیت آب خام و میزان مصرف بستگی دارد در دستگاه تصفیه آب خانگی از چند مدل فیلتر تصفیه آب برای حذف رسوبات و املاح استفاده می گردد. دقت داته باشید که بسته به اینکه شما از چه نوع دستگاه تصفیه آبی استفاده می کنید، مراحل تصفیه آب کمی متفاوت است. در این مرحله آبی که تقریبا تمامی مراحل ضروری تصفیه را پشت سر گذاشته، در مخازن بزرگی ذخیره می شود و بواسطه شبکه توزیع آب هر شهر و از طریق راههای مختلف به شبکه آبرسانی شهرها وارد می گردد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

CCK از بهترین برند تصفیه آب تایوانی محسوب میشود و دارای شهرت جهانی میباشد. سارنیا واتر که نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب اصفهان را دارد بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب را به خریدارن محترم عرضه می کند. سیستم آب شیرین کن یا اسمز معکوس با تصفیه شنی تفاوت دارد زیرا مکانیسم جریان سیال در اثر پدیده اسمز در غشاء ایجاد می شود. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا میباشد. در شهر هایی که آب شور دارند، آب تصفیه کن سافت واتر گزینه ی مناسبی برای برطرف کردن شری آب و شیرین کردن آن می باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب را خرید می کنیم تا آبی سالم و گوارا بنوشیم به همین دلیل الزامی است که نسبت به خرید تصفیه آب استاندارد حساس باشیم تا آبی بدور از هر گونه آلودگی میکروبی و ناخالصی مضر در دست داشته باشیم. منافذ این استوانه دارای قطری به اندازه یک میکرون هستند که به نسبت فیلتر اول بسیار ریزتر هستند. از طرف دیگر مصرف چنین آبی می تواند منجر به بروز مشکلاتی از قبیل مشکلات معده، روده و یبوست شدید می گردد. تصفیه آب مراحل مشخصی دارد که اغلب به آنها اشاره می شود. در ادامه به ذکر مراحل مختلفی می پردازیم که در تصفیه آب به صورت خانگی انجام می گیرد. فیلتر فرا بنفش: این فیلتر با استفاده از اشعه فرا بنفش یا همان یو وی که توسط لامپ جیوه در دستگاه تولید می شود، می تواند میکروب ها، باکتری ها و تمامی موجودات زنده آب را تا 99.99 درصد از بین ببرد.