انتظار می رود نسخه کامل Baldur’s Gate 3 در سال 2023 منتشر شود


استودیو Larian تایید کرده است که نسخه کامل Baldur’s Gate 3 طبق برنامه ریزی در سال 2023 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

استودیو لاریان از زمان انتشار زودهنگام بازی در اکتبر 2020 به‌روزرسانی‌های جدید را برای بازی نقش‌آفرینی Baldur’s Gate 3 به طور مرتب منتشر می‌کند. انتشار کامل بازی برای انتشار در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. توسعه‌دهندگان اخیراً پیام جدیدی را در انجمن Steam منتشر کرده‌اند. ، تایید می کند که هنوز هیچ تغییری در برنامه ها ایجاد نشده است و بازی طبق برنامه سال آینده منتشر خواهد شد.

طرفداران باید منتظر پانل زنده از جهنم در ماه دسامبر باشند تا بیشتر بدانند. استودیو لاریان تایید کرده است که “قسمت دوم و سوم داستان در مرحله آزمایش جدی است تا به سطح قابل قبولی از آمادگی برسد”. توسعه‌دهنده تأیید کرد که «محتوای بسیار بیشتری نسبت به آنچه در نسخه دسترسی اولیه که در حال حاضر آماده یا در حال توسعه است، برای کشف وجود دارد».

استودیوی Larian از بازیکنان می‌خواهد که حتی پس از صدها ساعت تجربه Act 1 در مرحله دسترسی اولیه، محتوای بیشتری برای تجربه در هنگام انتشار نسخه کامل بازی داشته باشند. آپدیت پک 9 نیز در راه است و تا قبل از پایان سال در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. استودیو Larian “به تمام بازخوردهای طرفداران، گزارش های اشکالات، نظرات، آثار هنری و جوک ها توجه زیادی دارد”. استودیو از شکیبایی بازیکنان تا زمان انتشار آپدیت بعدی تشکر کرد و خاطرنشان کرد که “گفتن یک داستان عالی، بررسی بازخورد و تکرار نیاز به زمان دارد.”

بازی Baldur’s Gate 3 در حال حاضر برای رایانه شخصی (در پلتفرم Steam) و Google Stadia به صورت اولیه در دسترس است. 400 توسعه دهنده در حال کار بر روی بازی هستند و آخرین به روز رسانی بازی کلاس جدید، جادوهای جدید، نور بهبود یافته و غیره را به ارمغان آورده است. منتظر جزئیات بیشتر به روز رسانی 9 در ماه آینده باشید.

بخوانید  آنچه باید در مورد میراث هاگوارتز بدانید | گروه بندی، طلسم ها و تاریخچه