انتشار پوستر جدید فیلم بلک ادم با محوریت شخصیت دکتر فیت

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Black Adam منتشر شده است. برادران وارنر به‌تازگی پوستر تازه‌ای از فیلم بلک ادم را به اشتراک گذاشته که تمرکز این پوستر روی شخصیت دکتر فیت با بازی پیرس برازنان است. این پوستر که توسط دواین جانسون منتشر شده، نگاهی کامل‌تر و بهتری از ظاهر و لباس شخصیت دکتر فیت در فیلم Black Adam را ارائه می‌دهد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.



منبع برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Black Adam منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت دکتر فیت با بازی پیرس برازنان است.

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین در کامیک کان سن دیگو امسال، بازگشت آماندا والر با بازی وایولا دیویس در فیلم بلک ادم تایید شده است که پیش از این شایعات حضور کوتاه او در فیلم فاش شده بود. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

بخوانید  Marvel And DC Sort Of Cross Over (In An Advertising Firm Commercial)
پوستر شخصیت دکتر فیت در فیلم Black Adam

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم Black Adam