انتشار پوستر جدید سریال گنجینه ملی: لبه تاریخ در شبکه دیزنی پلاس

شبکه آنلاین دیزنی پلاس پوستر جدیدی از سریال گنجینه ملی: لبه تاریخ را در آستانه پخش آن منتشر کرد.

در خلاصه داستان سریال اکشن-ماجراجویی در آستانه بلوغ گنجینه ملی: لبه تاریخ آمده است: «از دیدگاه یک رویاپرداز 20 ساله به نام جس مورالس، این نمایش موضوعاتی مانند هویت، جامعه، تاریخ اولیه را بررسی خواهد کرد. وقایع، و میهن‌پرستی. جس همراه با دوستان مختلف خود وارد یک ماجراجویی منحصربه‌فرد می‌شود تا تاریخ خانوادگی مرموز خود را کشف کند و گنجینه ملی آمریکا را حفظ کند.”

لیست الکسیس (ما باید کاری بکنیم) در نقش جس مورالس، کاترین زتا جونز (پسر ولگرد) در نقش بیلی، زوری روزو (بازیگر Flatbush Misdemeanors) در نقش تاشا، لیندون اسمیت (بازیگر سریال Parenthood) در نقش مامور اف بی آی به نام راس. جیک آستین واکر (بازیگر دختر ستاره) در نقش لیام، آنتونیو سیپریانو (بازیگر Jagged Little Pill) در نقش اورن و جردن رودریگز (بازیگر سریال Light as a Feather) در نقش اتان یکی از بازیگرانی است که در سریال گنجینه ملی بازی می کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آنلاین دیزنی پلاس پوستر کاملاً جدید از گنجینه ملی: لبه تاریخ، اسپین آف سریال نقش آفرینی ملی گنج را بارگذاری کرده است. نیکلاس کیج به اشتراک گذاشته شده طرفداران برای تماشای این سریال زیاد منتظر نمانند. زیرا دو قسمت اول فصل اول در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) از شبکه دیزنی پلاس تقدیم بینندگان می شود.

پوستر سریال گنجینه ملی: لبه تاریخ از جمله بازیگران اصلی سریال لیست الکسیس تازه وارد و کاترین زتا جونزبا بازی بازیگری که برای بازی در فیلم شیکاگو برنده جایزه اسکار شد و به ترتیب در نقش های جس مورالس و بیلی بازی کرد. جاستین بارتا و هاروی کایتل آنها همچنین برای بازی در اسپین آف مجموعه فیلم گنجینه ملی بازخواهند گشت. در ادامه می توانید پوستر جدید را تماشا کنید.

بخوانید  Call Of Duty Season 3 Battle Pass اکنون برای دیدن آسانتر است، به علاوه تغییرات پچ یادداشت های MW2/Warzone 2 بیشتر

پوستر سریال گنجینه ملی: لبه تاریخ در شبکه دیزنی +

میرا نیرکارگردان فیلم ملکه کاتوه اولین قسمت از مجموعه گنجینه ملی را کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را نیز نوشته است. ماریان و کورمک ویبرلینویسندگان اصلی فیلم های این مجموعه را بنویسید. جری بروکهایمر، تهیه کننده National Treasure Films به همراه ماریان و کورمک وایبرلی نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این پروژه حضور دارند. بخش تلویزیون جری بروکهایمر و ABC Signature در ساخت این سریال اکشن ماجراجویی مشارکت خواهند داشت. از دیگر عوامل اجرایی سریال می توان به جان تورتلتابکارگردان اولین فیلم این مجموعه، جاناتان لیتمن، کریستین روزو و ریک مورگی اشاره شده.