انتشار پوستر انیمیشن The Spider-Man: Across the Spider-Verse در روز ابرقهرمان

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که حساب توییتر Sony Pictures Animation به مناسبت روز ملی ابرقهرمانان، پوستر جدیدی از فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر کرده است. در این پوستر بن رایلی/اسکارلت اسپایدر، هوبارت براون/اسپایدر-پانک، جسیکا درو/زن عنکبوتی، مرد عنکبوتی استودیو اینسامنیاک و ظاهراً نوعی از کت عنکبوتی حضور دارند.

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: “مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین در کنار جهان قرار می گیرد؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان سعی می کند از جهان محافظت کند.اما زمانی که قهرمانان بر سر نحوه مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا عزیزانش را نجات دهد.

سونی پیکچرز پوستر جدیدی را به مناسبت روز ملی ابرقهرمانان منتشر کرده است.

پوستر انیمیشن Spider-Man: Through the Spider-Verse

خواکیم دوس سانتوس، قدرت های کمپ و جاستین کی تامپسون آنها در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse نقش اول را داشتند. شامیک مور، هایلی استاینفلد، ژاک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لورین ولز، گرتا لی، راشل دراخ، یورما تاکونی، شی ویگهام، کاران سونی و اسکار آیزاک آنها از جمله صداپیشه هایی هستند که در این انیمیشن ابرقهرمانی مارول ایفای نقش می کنند.

فیل لرد، کریس مولینذره برای جسم مستقیمیمی پاسکال، آوی آراد و کریستینا استاینبرگ با آلونزو رووالکابا آنها تولید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse و پیتر رمزیکارگردان فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse و آدیتیا سود آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. انیمیشن The Spider-Man: Among the Spider World در تاریخ 12 ژوئن (2 ژوئن) منتشر خواهد شد.

بخوانید  حقوق از نرم افزار کمتر از میانگین حقوق استودیوهای ژاپنی است