انتشار ویژگی درخواستی طرفداران در آپدیت پنج ساله Far Cry 5

یوبی سافت اعلام کرده است که پنجمین سالگرد بازی Far Cry 5 را با آپدیت این بازی ویدیویی جشن خواهد گرفت.

پوستر پنجمین سالگرد انتشار بازی Far Cry 5

بازی Far Cry 5 برای اولین بار در مارس 2018 منتشر شد. این بازی بازیکنان را در نقش یک کلانتر قرار می دهد که برای دستگیری رهبر فرقه جوزف سید به شهرستان هوپ مونتانا فرستاده می شود. پس از شکست اولین تلاش برای دستگیری، بازیکن باید سایر اعضای فرقه را تعقیب کند. تا با آنها بجنگد و راه خود را برای رسیدن به یوسف هموار کند.

حساب رسمی Far Cry در توییتر خود نوشت: “پنجمین سالگرد Far Cry 5 را جشن می گیریم. طی سه هفته آینده، این سالگرد را با ما جشن بگیرید. برای اطلاعات بیشتر، از جمله یک ویژگی بسیار درخواست شده برای کنسول های نسل بعدی، با ما همراه باشید.”

Far Cry 5 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس است. پس از آن، دنباله مستقیم بازی با نام Far Cry: New Dawn منتشر شد. در نهایت شاهد ششمین نسخه از مجموعه Far Cry بودیم.

یوبی سافت قصد دارد پنجمین سالگرد انتشار Far Cry 5 را با انتشار آپدیت این اثر جشن بگیرد. در حالی که جزئیات این به روز رسانی ناشناخته است، این شرکت اشاره کرده است که دارای یک ویژگی بسیار درخواستی برای کنسول های نسل نهم است. این خبر در حساب توئیتر فرکرایی اعلام شده است. در حالی که جزئیات ادعای یوبی سافت نامشخص است، توییت مورد بحث ممکن است به ارتقای کامل Far Cry 5 برای استفاده از ویژگی های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اشاره داشته باشد. Xbox Series S.

بخوانید  بهترین محصولات دیجیتال به عنوان هدیه روز مادر