انتشار ویدیو سالگرد ۱۵ سالگی مجموعه Assassin’s Creed توسط یوبیسافت


روز گذشته شرکت یوبیسافت به مناسبت پانزدهمین سالگرد سری بازی‌های Assassin’s Creed یک تریلر سینمایی از این مجموعه با نام Leap into History را منتشر کرد.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، در طول چند روز گذشته شایعات مختلفی پیرامون نسخه جدید بازی Assassin’s Creed به گوش می‌رسید. درنهایت شرکت یوبیسافت به‌صورت رسمی از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد و به طرفداران این مجموعه وعده داد که در جریان برگزاری کنفرانس جدید Ubisoft Forward اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک خواهد گذاشت. قسمت جدید Ubisoft Forward در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار خواهد شد.

همچنین شایعات زیادی مبنی بر معرفی چند نسخه جدید از مجموعه بازی Assassin’s Creed در طول این مراسم وجود دارد. حالا در جریان جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یوبیسافت در چنل رسمی یوتیوب خود یک تریلر لایواکشن با نام Leap into History را منتشر کرد که این ویدیو به مناسبت پانزدهمین سالگرد مجموعه بازی Assassin’s Creed پخش شده‌ است.شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان در بالا مشاهده کردید، در این ویدیو ما شخصیت‌های مختلف این مجموعه مثل الطائر، اتزیو، کانر و ایوور را مشاهده می‌کنیم. بدون شک تماشای این ویدیو برای طرفداران مجموعه سری بازی‌های Assassin’s Creed که به مرور خاطرات ۱۵ سال گذشته می‌پردازد، لذت‌بخش است. در هر حال به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت برنامه بسیار گسترده‌ و هیجان‌انگیزی را برای بازی Assassin’s Creed دارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا از تماشا این ویدیو لذت بردید؟ دیدگاه‌هاب خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بخوانید  حلقه الدن: سپر لاک لاک‌پشت بزرگ را کجا پیدا کنیم



منبع