انتشار ویدیوی جدید Resident Evil 4 Remake با تمرکز بر گیم پلی فصل پنجم بازی

ساعاتی پیش، Game Informer ویدیوی طولانی و جدید از گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake را منتشر کرد.

در تریلر جدید این بازی که تقریبا 14 دقیقه طول می کشد، با حال و هوای بازی Resident Evil 4 Remake بیشتر آشنا می شویم. ویدئوی نمایش داده شده تلفیقی از گیم پلی و سینماتیک از یکی از مراحل به یاد ماندنی نسخه اصلی این اثر است و علاوه بر مشاهده تعاملات بیشتر بین دو شخصیت Leanne S. Kennedy و Ashley Graham، جزئیات بیشتری از نقشه بازی و بخش ارتقاء این کار در دسترس ما است. کیفیت بصری نسخه بازسازی شده چشم نواز است و موتور RE دوباره قدرت خود را نشان می دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake در 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4 و PC در دسترس خواهند بود.

دانلود از آپارات

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه اصلی را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طی چند روز گذشته، رسانه Game Informer گزارش داد که نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 روی جلد شماره جدید قرار دارد. (#353) این مجله قرار داده شده است و بسیاری از علاقه مندان به این مجموعه و آثار سبک بقا منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی توسط این رسانه بوده اند. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، کانال یوتیوب Game Informer به تازگی ویدیوی طولانی از گیم پلی بازی Resident Evil 4 را منتشر کرده است.ویدیوی منتشر شده بر روی نمایش گیم پلی فصل پنجم این اثر مورد انتظار استودیو بازی های کپکام تمرکز دارد. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

بخوانید  انجام این بازی تعاملی رایگان Redfall می تواند یک Xbox Series X سفارشی از Bethesda برای شما به ارمغان بیاورد