انتشار نسخه نسل ۹ بازی What Remains of Edith Finch

بازی What Remains of Edith Finch در آوریل ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و سپس در دسترس کاربران ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار گرفت. این بازی داستان ادیث فینچ را روایت می‌کند که اعضای خانواده‌ی خود را به‌ اشکال مختلف از دست داده است و تنها عضو زنده خانواده به‌حساب می‌آید. همان‌طور که ادیث در املاک خانوادگی کاوش می‌کند، بازیکن‌ها می‌توانند زندگی اعضای خانواده را در روز مرگ تجربه کند.

کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اکنون می‌توانند بازی What Remains of Edith Finch را با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم تجربه کنند.

هر یک از داستان‌های بازی What Remains of Edith Finch در برهه‌های زمانی مختلفی روایت می‌شوند و عناصر گیم‌پلی منحصربه‌فردی نظیر حل معما را ارائه می‌دهند. این بازی در زمان عرضه مورد تحسین بسیاری از منتقدها قرار گرفت و جایزه‌ی بهترین روایت مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۷ و جایزه‌ی بهترین بازی مراسم BAFTA Game Awards سال ۲۰۱۸ را به‌دست آورد.



منبع مدتی قبل بازی What Remains of Edith Finch در تایوان برای کنسول‌های نسل ۹ رده‌بندی سنی شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این محصول روایت-محور اول-شخص در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است. نسخه‌ی نسل نهم بازی از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تریلر نسخه‌های تازه را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات