انتشار در مقیاس بزرگ Winnie the Pooh: Blood and Honey

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، Fathom Events اعلام کرد که فیلم ترسناک وینی پو: خون و عسل (Winnie-de-Pooh: Blood and Honey) به نویسندگی و کارگردانی ریس فریک-واترفیلد به مدت 9 روز روی پرده سینما می رود. این یک داستان تاریک از کتاب های وینی دو پو است آلن الکساندر میلن و آه تو. اچ شپرد اکنون، بین ۱۵ تا ۲۳ فوریه (۲۶ فوریه تا ۴ مارس) در بیش از ۱۵۰۰ سینما در سراسر جهان نمایش داده خواهد شد.

Fathom Events از اکران کامل فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey در بیش از 1500 سینما در سراسر جهان خبر داد.

در این نسخه از داستان کلاسیک وینی پو، کریستوفر رابین دوستان خود را برای حضور در کالج پشت سر می گذارد و هیولاهای درون وینی پو و پیگلت را رها می کند. در خلاصه داستان فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey می خوانیم: روزهای شاد و هیجان انگیز به پایان رسید. زیرا کریستوفر رابین شخصیت های وینی پو و پیگلت را تنها گذاشت. با گذشت زمان، احساس خشم و رها شدن، طبیعت حیوانی آنها را بیدار می کند. پو و پیگلت به دنبال یافتن منبع غذایی جدیدی هستند و مدت زیادی از شروع ماجراهای وحشیانه و افسارگسیخته آنها نمی گذرد.

در حال حاضر علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت Fathom Events بلیط تهیه کنند. استوارت آلسون، تهیه کننده اجرایی Winnie the Pooh: Blood and Honey، اظهار داشت: «ما تحت تأثیر استقبال پرشور مردم قرار گرفتیم. از رسانه‌های ممتاز مانند رولینگ استون، USA Today و TMZ گرفته تا نظرات شخصی افراد مختلف در Reddit و YouTube. اشتیاق زیادی برای Blood and Honey در سرتاسر جهان وجود دارد، و ما از اینکه می‌توانیم با Fathom همکاری کنیم تا تصویر جدیدی از وینی پیف ارائه دهیم، هیجان‌زده هستیم.

بخوانید  ماجراجویی سونیک و دوستانش در تریلر بازی Sonic Origins Plus

ریس فریک-واترفیلد نه تنها کارگردانی وینی پو: خون و عسل را برای Jagged Edge Productions بر عهده داشت، بلکه فیلمنامه آن را نیز نوشت. کریگ دیوید داوت مثل وینی پو، کریس کوردل به عنوان یک خوک، امبر داگ ترون مثل آلیس، ماریا تیلور مثل مریم دنیل رونالد مثل زوئی، ناتاشا توسینی مثل لورا، می کلی مثل تینا مسابقه پائولا مثل مری رابین، ناتاشا رز مولینز همانطور که جس و نیکولای لئون کریستوفر رابین از جمله بازیگرانی است که در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

فیلم ترسناک وینی پو: خون و عسل