انتشار جزئیات رویداد فصلی Fauna Faire بازی Minecraft Dungeons

شرکت موجانگ همچنان به توسعه‌ی محتوای جدید برای ایجاد راه‌های بیشتر لذت بردن از بازی ماجراجویی و هک اند اسلش Minecraft Dungeons ادامه می‌دهد. این شرکت در جدیدترین رویداد زنده‌ی ماینکرافت که در روز شنبه برگزار شد، از جدیدترین ماجراجویی فصلی Minecraft Dungeons رونمایی کرد. این ماجراجویی قرار است بازیکنان را به رویداد Fauna Faire ببرد که در آن محتوای جدید به مانند حالت Tower و حیوانات خانگی گنجانده شده‌اند.

بازی Minecraft Dungeons

به گفته‌ی موجانگ، حالت Tower شامل پت‌ها، اسکین بازیکنان و یک بیوم جدید قابل کاوش خواهد بود. در رویداد فصلی جدید Minecraft Dungeons بازیکنان می‌توانند برای ماجراجویی در مرحله‌ی Treettop Tangle که در مرکز Jungle Island واقع شده است، آماده شوند. بازیکنان در این مکان باید با دشمنان مبارزه کنند و به کاوش در محیط بپردازند. همچنین بازیکنان می‌توانند برای دریافت کمک و آماده شدن برای این ماجراجویی با یک تاجر به نام The Enchantsmith ملاقات کنند تا به آن‌ها در ارتقای تجهیزات کمک کند.

ماجراجویی فصلی جدید Minecraft Dungeons با نام Fauna Faire قرار است در تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) امسال عرضه شود. همراه با این محتوای جدید، موجانگ یک مسیر رایگان و پریمیوم جدید را برای Adventure Pass در دسترس قرار می‌دهد.

موجانگ اطلاعاتی درباره‌ی رویداد فصلی Fauna Faire بازی Minecraft Dungeons را منتشر کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

حالت Tower بازی Minecraft Dungeons اولین بار در رویداد Minecraft Live سال گذشته نشان داده شد و برای تجربه‌ای تک نفره طراحی شده بود. با این حال، شرکت موجانگ در رویداد امسال اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود به تجربه‌ی این حالت بپردازند تا ببینند با همکاری یکدیگر تا چه اندازه می‌توانند در برابر حمله دشمنان مقاومت کنند.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 Microtransactions, Including Optional $2 Appearance Change, Aren't Going Over Well